مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 240
  • بازدید دیروز : 1007
  • بازدید کل : 3250486

پیوند ها

كاهش حجم آبشستگی درمدل تركیبی سرریز - دریچه با استفاده از بهینه سازی مدل هندسی


كاهش حجم آبشستگی درمدل تركیبی سرریز - دریچه با استفاده از بهینه سازی مدل هندسی

مشخصات نویسندگان مقاله کاهش حجم آبشستگی درمدل ترکیبی سرریز - دریچه با استفاده از بهینه سازی مدل هندسی

غلامرضا رخشنده رو - عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز
محمد اکبری ماکویی - دانشجوی کارشناسی ارشد

چکیده مقاله:

ترکیب سرریز - دریچه یا روگذر - زیرگذر یکی ازانواع سازه های هیدرولیکی می باشد که درسالهای اخیر عمدتا برای عبور سیال درمواردی که سیال حاوی سرباره و رسوب بصورت همزمان می باشد مانندکانالهای عبور فاضلاب بکاررفته است سازه روگذر - زیرگذر با تقسیم دبی عبوری از بالا و پایین خود از انباشت سرباره و رسوب درپشت سازه جلوگیری می کند ازدیگر کاربردهای عملی این ترکیب می توان انواع سدهایتاخیری را نام برد درسدهای تاخیری برای جلوگیری از انباشت رسوب درپشت سد که منجر به کاهش حجم مفید مخزن می گردد اقدام به تعبیه تخلیه کننده های تحتانی می گردد از طرف دیگر این نوع سدها به علت برآورد اهداف طراحی و عبور سیلاب های محتمل به صورت روگذر نیز عمل می کنند که ازا ین دو جهت مدل ترکیبی روگذر - زیرگذر ایده ی مناسبی برای تحلیل این نوع سدها می باشد اگرچه این نوع سازه دارای کاربرد فراوانی درسازه های هیدرولیکی می باشد اما متاسفانه مدل سازی عددی این ترکیب از لحاظ شبیه سازی هیدرولیک رسوب گسترش چندانی نیافته است.

کلیدواژه‌ها:

مدل ترکیبی سرریز - دریچه - سازه های هیدرولیکی - آب شستگی - مدلسازی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

رخشنده رو, غلامرضا و محمد اکبری ماکویی، ۱۳۹۱، کاهش حجم آبشستگی درمدل ترکیبی سرریز - دریچه با استفاده از بهینه سازی مدل هندسی، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (رخشنده رو, غلامرضا و محمد اکبری ماکویی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (رخشنده رو و اکبری ماکویی، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 934

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما