مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 92
  • بازدید دیروز : 1007
  • بازدید کل : 3250338

پیوند ها

بررسی موانع قرار دادهای EPC درپروژه هایعمرانی مطالعه موردی احداث واحد فرآورش نفت نمكی آب تیمور اهواز


بررسی موانع قرار دادهای EPC درپروژه هایعمرانی مطالعه موردی احداث واحد فرآورش نفت نمكی آب تیمور اهواز

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی موانع قرار دادهای EPC درپروژه هایعمرانی مطالعه موردی احداث واحد فرآورش نفت نمکی آب تیمور اهواز

نگین اطهری - کارشناس ارشد عمران
جمشید سلحشور - استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر

چکیده مقاله:

یکی از روشهای نوین مدیریت و اجرای پروژه ها روش EPC که بعضا از آن بعنوان روش طرح و ساخت و یا کلید دردست نیز نام برده می شود دراین روش علیرغم ایجاد برخی محدودیت ها برای کارفرما با قرار دادن کلیه فعالیت های پروژه اعم از طراحی خرید تجهیزات عملیات ساخت و نصب و راه اندازی برعهده پیمانکار کارفرما از قید مسئولیت های سنگین مدیریتی و اجرایی ازاد می گردد همچنین امکان شروع کارهای ا جرایی قب لازانجام کامل کارهای طراحی فراهم شده و درنتیجه زمان اجرای طرح کاهش می یابد میدان نفتی آب تیمور اهواز یک تاقدیس تحت الارضی با امتداد شمال غربی جنوب شرقی است که حدود 52 حلقه چاه دران ناحیه وجود دارد به علت کاهش فشار مخزن منطقه آب تیمور که منجر به کاهش ضخامت ستون نفتی شده است چاه های تولیدی به سمت نمکی شدن پیش می روند به طوریکه درحال حاضر تعدادی از چاه ها محدوده این واحد نمکی هستند و با توجه به حجم بالای نفت نمکی درواحد آب تیمور یک پروژه EPC احداث کارخانه نمک زدایی جنب واحد بهره برداری آب تیمور تعریف شده ودرحال اجرا می باشد.

کلیدواژه‌ها:

قرار دادEPC - آب تیمور - موانع

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

اطهری, نگین و جمشید سلحشور، ۱۳۹۱، بررسی موانع قرار دادهای EPC درپروژه هایعمرانی مطالعه موردی احداث واحد فرآورش نفت نمکی آب تیمور اهواز، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (اطهری, نگین و جمشید سلحشور، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (اطهری و سلحشور، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1120

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما