مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 524
  • بازدید دیروز : 923
  • بازدید کل : 3249763

پیوند ها

مكانیابی بهینه چاهك های پایش آلودگی آب زیرزمینی و تعیین تعداد بهینه آنها به كمك مدل های رفع اختلاف


مكانیابی بهینه چاهك های پایش آلودگی آب زیرزمینی و تعیین تعداد بهینه آنها به كمك مدل های رفع اختلاف

مشخصات نویسندگان مقاله مکانیابی بهینه چاهک های پایش آلودگی آب زیرزمینی و تعیین تعداد بهینه آنها به کمک مدل های رفع اختلاف

علی زادبر - کارشناس ارشد مهندسی عمران
محمدرضا بازرگان لاری - استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق
مصطفی متولی - شرکت مهندسی نیروی نفت و گاز سپانید

چکیده مقاله:

مدلهای رفع اختلاف درمدیریت کمی و کیفی منابع آب زیرزمینی که درآن تصمیم گیرندگان و تاثیرپذیران متعدد با اهداف و مطلوبیت های متفاوتی وجود دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند دراین مقاله با تلفیق مدل شبیه سازی کمی و کیفی اب زیرزمینی ویک مدل بهینه سازی چندهدفه منحنی تبادل بین اهداف کمی و کیفی تدوین گردید برای تحلیل داده های حاصل از این سیستم پایش عدم قطعیت های موجود با استفاده از تحلیل مونت کارلو درالگوریتم ژنتیک چندهدفه NSGA-II تدوین شده است درنظر گرفته شده است با توجه به اینکه درطراحی سیستم های پایش منابع آب اهداف متفاوت و معمولا متضادی مطرح است به منظور درنظر گرفتن تعارضات ممکن درتعیین تعداد چاهک های پایش از مدل های رفع اختلاف Kalai-Smorodinsky وNon- symmetric Nash وNon-symmetric area monotonic Equal-loss استفاده شده است کاربرد مدل پیشنهادی در بخشی از مخازن نفتی موجود در منطقه پالایشگاه تهران مبین کارایی مدل درتعیین تعداد و محل چاهک های پایش بهینه می باشد.

کلیدواژه‌ها:

مکانیابی ایستگاه های پایش - مدلهای رفع اختلاف - مدلهای شبیه سازی - پالایشگاه تهران - NSGA-II

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

زادبر, علی؛ محمدرضا بازرگان لاری و مصطفی متولی، ۱۳۹۱، مکانیابی بهینه چاهک های پایش آلودگی آب زیرزمینی و تعیین تعداد بهینه آنها به کمک مدل های رفع اختلاف، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (زادبر, علی؛ محمدرضا بازرگان لاری و مصطفی متولی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (زادبر؛ بازرگان لاری و متولی، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 916

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما