مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 237
  • بازدید دیروز : 874
  • بازدید کل : 3225059

پیوند ها

بررسی پارامترهای حجمی مخلوطهای آسفالت گرم اجرا شده دركشور طی 5 سال بهتفكیك شرایط آب و هوایی ایران


بررسی پارامترهای حجمی مخلوطهای آسفالت گرم اجرا شده دركشور طی 5 سال بهتفكیك شرایط آب و هوایی ایران

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی پارامترهای حجمی مخلوطهای آسفالت گرم اجرا شده درکشور طی 5 سال بهتفکیک شرایط آب و هوایی ایران

هومن صاعدی (شناسه پژوهشگر - Researcher ID: ۱۸۰۶)
کارشناسان ارشد عمران
فرهاد احمدنیا -
علی محمد اسمعیلی -

چکیده مقاله:

کیفیت نامطلوب مخلوطهای آسفالتی گرم HMA اجرا شده درکشور یکی از معضلاتی است که دربیشتر جاده های کشور با آن روبرو می باشیم دراین تحقیق با جمع آوری داده های ثبت شده مربوط به پارامترهای حجمی آسفالت که از آزمایشات کنترل کیفی و ازن قاط مختلف ایران درطی 5 سال بدست آمده وضعیت آسفالت های اجرا شده درکشور مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفته است به منظور مطالعه دقیقتر و امکان نتیجه گیری مناسب تر استانهای با شرایط آب و هوایی یکسان دریک گروه قرارگرفته اند که براین اساس استانهای کشور درقالب 4 منطقه آب و هوایی مناطق حاشیه دریای خزر گلستان مازندران و گیلان مناطق حاشیه خلیج فارس و دریای عمان بوشهر هرمزگان بخش جنوبی سیستان و بلوچستان و خوزستان مناطق سردسیر اردبیل آذربایجان شرقی و غربی و همدان مناطق گرمسیر قم بخشهای جنوبی فارس بخشهای شمالی خوزستان و سیستان و بلوچستان تقسیم بندی شده اند و داده های مربوط به هر منطقه آب و هوایی جداگانه مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفته است و خرابیهای محتمل درهر منطقه آب و هوایی و راه کارهای بهبود خرابیهای بوجود آمده در آنها به تفکیک هرمنطقه به تفصیل شرح داده شده است.

کلیدواژه‌ها:

مخلوطهای آسفالتی گرم HMA - پارامترهای حجمی - شرایط آب و هوایی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

صاعدی, هومن؛ فرهاد احمدنیا و علی محمد اسمعیلی، ۱۳۹۱، بررسی پارامترهای حجمی مخلوطهای آسفالت گرم اجرا شده درکشور طی 5 سال بهتفکیک شرایط آب و هوایی ایران، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (صاعدی, هومن؛ فرهاد احمدنیا و علی محمد اسمعیلی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (صاعدی؛ احمدنیا و اسمعیلی، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 873

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما