مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 130
  • بازدید دیروز : 1007
  • بازدید کل : 3250376

پیوند ها

برآورد حداكثربرداشتمجاز از منابع آب زیرزمینی مطالعه موردی حوزه نرماب استان گلستان


برآورد حداكثربرداشتمجاز از منابع آب زیرزمینی مطالعه موردی حوزه نرماب استان گلستان

مشخصات نویسندگان مقاله برآورد حداکثربرداشتمجاز از منابع آب زیرزمینی مطالعه موردی: حوزه نرماب استان گلستان

نسرین کوهستانی - کارشناس ارشد مهندسی منابع آب
مهدی مفتاح هلقی (شناسه پژوهشگر - Researcher ID: ۱۷۸۷)
استادیار دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

چکیده مقاله:

بموازات رشد سریع جمعیت و افزایش نیازهای بشری تامین آب برای مصارف شرب کشاورزی و صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار گردیدها ست دراین میان منابع آبهای زیرزمینی بمنزله منابعی مطمئن جهت تامین مصارف فوق تلقی می گردند درسالهای اخیر برداشت بی رویه از منابع مزبور از یک سو و فعالیت بشر درجهت تامین غذا از سوی دیگر باعث لطمات جبران ناپذیری به این منابع ازنقطه نظر کمی و کیفی گردیده است بمنظور ارزیابی اثرات ناشی از توسعه درشرایط موجود و پیشنهادی برروی منابع آبهای زیرزمینی چه از نقطه نظر کمی و کیفی شبیه سازی ریاضی و کامپیوتری این منابع ابزاری قوی دربهره برداری بهینه ازا ین منابع محسوبمیگردد درسالهای اخیر مدلهای ریاضی و کامپیوتری متعددی بمنظور شبیه سازی رفتار هیدرولیکی منابع ابهای زیرزمینی مورد توجه قرارگرفته است. اکثریت قریب به اتفاق این مدلها به کمک آبخوان خاص تبییننگشته و عملا کاربردی نمودن مدل مستلزم انطباق با شرایط خاص منطقه موردمطالعه می باشد.

کلیدواژه‌ها:

آب زیرزمینی - شبیه سازی - خشکسالی - حوزه نرماب استان گلستان

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

کوهستانی, نسرین و مهدی مفتاح هلقی، ۱۳۹۱، برآورد حداکثربرداشتمجاز از منابع آب زیرزمینی مطالعه موردی: حوزه نرماب استان گلستان، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (کوهستانی, نسرین و مهدی مفتاح هلقی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (کوهستانی و مفتاح هلقی، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 810

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما