مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 1072
  • بازدید کل : 3257219

پیوند ها

كاربرد روش بدون شبكه المانهای طبیعی با درون یاب Non-sibson در مدل سازی نشت آب از پی سد با دیواره آب بند


كاربرد روش بدون شبكه المانهای طبیعی با درون یاب Non-sibson در مدل سازی نشت آب از پی سد با دیواره آب بند

مشخصات نویسندگان مقاله کاربرد روش بدون شبکه المانهای طبیعی با درون یاب Non-sibson در مدل سازی نشت آب از پی سد با دیواره آب بند

شهریار شاهرخ آبادی - دانشجوی کارشناسی ارشد خاک و پی کرمان، ، دانشگاه شهید باهنر
محمد محسن توفیق - دانشیار دانشکده مهندسی عمران دانشگاه شهید باهنر کرمان

چکیده مقاله:

روشهای عددی همچون اجزا محدود،تفاضلات محدود وحجم محدود، طرحهایی هستند که در حل مسائل مختلف فیزیک همچون انتقال حرارت،الکترومغناطیس،الاستیسته و جریان آبهای زیرزمینی بطور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته اند. اما این روشها در حل مسائل با هندسه پیچیده یا شرایط مرزی متغیر با نواقص و محدودیتهایی همراه هستند. در این تحقیق سعی شده است تا معادله لاپلاس،که معادله حاکم بر جریان آبهای زیرزمینی است با استفاده از روش المانهای طبیعی (NEM) که مبتنی بر مثلث سازی دلانی (Delaunay) و دیاگرام ورونی (Voronoi) است با استفاده از دو شیوه ی Non-sibson، Sibson برای نشت آب از پی سدی بتنی با پرده آب بند حل شود و نتایج حاصل با نتایج بدست آمده از نرم افزار Plaxis مقایسه گردد. نتایج حاصل حاکی از آن بود که روش المانهای طبیعی با درون یاب Sibson دارای دقتی به مراتب بالاتر از درون یاب Non-sibson است.

کلیدواژه‌ها:

المانهای طبیعی - Sibson - Non-sibson - دیاگرام ورونی - مثلث دلانی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

شاهرخ آبادی, شهریار و محمد محسن توفیق، ۱۳۸۸، کاربرد روش بدون شبکه المانهای طبیعی با درون یاب Non-sibson در مدل سازی نشت آب از پی سد با دیواره آب بند، هشتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، شیراز، دانشگاه شیراز


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (شاهرخ آبادی, شهریار و محمد محسن توفیق، ۱۳۸۸)
برای بار دوم به بعد: (شاهرخ آبادی و توفیق، ۱۳۸۸)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1044

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما