مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 666
  • بازدید دیروز : 923
  • بازدید کل : 3249905

پیوند ها

بررسی وضعیت تصفیه آب در شهرهای مختلف ایران و پیشنهادات لازم جهت بهبود آن


بررسی وضعیت تصفیه آب در شهرهای مختلف ایران و پیشنهادات لازم جهت بهبود آن

 سرفصل ارائه مقاله: محیط زیست
سال انتشار: ۱۳۸۵
نوع ارائه: پوستر
کد COI مقاله: ICCE07_524
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۱۳۷.۳۹ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی وضعیت تصفیه آب در شهرهای مختلف ایران و پیشنهادات لازم جهت بهبود آن

بیتا آیتی - استادیار بخش مهندسی عمران گروه مهندسی محیط زیست، دانشکده فنی، دانشگ
سمیرا فرتوس - دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی عمران محیط زیست، دانشگاه تربیت مدرس، ته

چکیده مقاله:

آب علاوه بر آنکه مایه حیات است عامل مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی به شمار میرود. امروزه اهمیت آب در توسعه کشورها به حدی است که از آن بعنوان یکی از ارکان اصلی توسعه پایدار یاد می شود. بحران اب مهمترین چالش جهانی قرن بیست ویکم می باشد وکشور ما ایران نیز در منطقه ای از دنیا واقع شده که متوسط بارش سالیانه آن کمتر از یک سوم منطقه بارش جهانی است و از این نظر کشوی خشک و کم آب محسوب می شود. در ایران اگرچه هم آبهای سطحی در تامین آب شهری وروستایی به مراتب کمتر از سفره های آب زیرزمینی است، اما هزینه های تامین آب از طریق تصفیه خانه ها به مراتب بیشتر از آبخوان ها است. ضمن آن که باگذشت زمان و با تغییر نوع و میزان آلودگی منابع آب، لزوم سرمایه گذاری، بازنگری، اصلاح و توسعه تصفیه خانه های موجود امری اجتناب ناپذیر می نماید. در این تحقیق سعی شده با تکیه بر آمارهای اخذ شده از سازمان آب و فاضلاب کشور و آبفای استان تهران وضعیت تصفیه آب در شهرهای مختلف ایران از لحاظ ویژگی تصفیه خانه ها، فرایندهای انجام شده و منبع آبگیری طبقه بندی شود که در برخی موارد کارایی روشهای مورد استفاده در تصفیه خانه ، مورد بررسی قرار گرفته و در موارد خاص پیشنهادات لازم جهت بهبود عملکرد، با توجه به تحقیقات انجام شده در این زمینه ارائه گردیده است.

کلیدواژه‌ها:

تصفیه خانه - فرایند متعارف - انعقاد و لخته سازی - فیلتراسیون - کلرزنی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
آیتی, بیتا و سمیرا فرتوس، ۱۳۸۵، بررسی وضعیت تصفیه آب در شهرهای مختلف ایران و پیشنهادات لازم جهت بهبود آن، هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده عمران


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 844

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما