مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 736
  • بازدید دیروز : 4730
  • بازدید کل : 3245988

پیوند ها

بررسی شیار شدگی مسیر چرخ ها با توجه به نواحی آب و هوایی، میزان حجم ترافیك، وضعیت خاك وبستر و ضخامت لایه بتن آسفالتی


بررسی شیار شدگی مسیر چرخ ها با توجه به نواحی آب و هوایی، میزان حجم ترافیك، وضعیت خاك وبستر و ضخامت لایه بتن آسفالتی

سال انتشار: ۱۳۸۳
نوع ارائه: شفاهی
کد COI مقاله: CAAM02_038
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۳۷۰.۴۲ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی شیار شدگی مسیر چرخ ها با توجه به شرایط آب و هوایی، میزان حجم ترافیک، وضعیت خاک بستر و ضخامت لایه بتن آسفالتی

محمدرضا پوررضا - کارشناسی ارشد (گرایش راه و ترابری) ، دانشگاه صنعتی شریف، شرکت مترا
پیام بخشی - کارشناسی ارشد (گرایش راه و ترابری)، دانشگاه صنعتی شریف
سیدعلی ضیائی - کارشناسی ارشد (گرایش راه و ترابری)، دانشگاه صنعتی شریف

چکیده مقاله:

شیارشدگی مسیر چرخ ها یکی از پارامترهای مهم در تعیین وضعیت روسازی و تعیین سایر شاخص های ارزیابی روسازی می باشد که علاوه بر نوع و نحوه ساخت روسازی، تحت تاثیر فاکتورهای مربوط به عوامل محیطی می باشد. پیش بینی روند تغییرات شیارشدگی با توجه به فاکتورهای موثر در آن، در برنامه ریزی های مدیریت روسازی از قبیل برنامه های مربوط به ترمیم و نگهداری ضروری میباشد. در این مطالعه با استفاده از داده عملکرد روسازی های بتن آسفالتی با اساس دانه ای در دراز مدت مربوط به بررسی روند تغییرات و مقادیر عمق شیارشدگی با توجه به نواحی آب و هوایی، میزان حجم ترافیک ، وضعیت خاک بستر و ضخامت لایه بتن آسفالتی پرداخته شد. از بررسی های انجام شده نتیجه شد که عمق شیار شدگی برای نواحی مرطوب بدون یخبندان بیشترین روند افزایشی را دارد و نواحی خشک بدون یخبندان کمترین روند تغییر را دارند و عمق شیارشدگی برای روسازی های نازک (با ضخامت کمتر از 3 اینچ) و روسازی های ضخیم (با ضخامت بیشتر از 8 اینچ) نسبت به ضخامت های متوسط (بین 3 تا 18 اینچ) بیشتر تحت تاثیر ترافیک می باشند.

کلیدواژه‌ها:

عملکرد دراز مدت روسازی - شیار شدگی مسیر چرخ - نواحی آب و هوایی - حجم ترافیک - خاک بستر - ضخامت لایه بتن آسفالتی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
پوررضا, محمدرضا؛ پیام بخشی و سیدعلی ضیائی، ۱۳۸۳، بررسی شیار شدگی مسیر چرخ ها با توجه به شرایط آب و هوایی، میزان حجم ترافیک، وضعیت خاک بستر و ضخامت لایه بتن آسفالتی، دومین همایش قیر و آسفالت ایران، تهران، موسسه قیر و آسفالت ایران، دانشکده فنی دانشگاه تهران


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 782

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما