مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1029
  • بازدید دیروز : 4730
  • بازدید کل : 3246281

پیوند ها

مدل سه بعدی انتقال رسوبات چسبنده در آبهای ساحلی


مدل سه بعدی انتقال رسوبات چسبنده در آبهای ساحلی

سرفصل ارائه مقاله: هیدرولیک رسوب
سال انتشار: ۱۳۸۵
نوع ارائه: شفاهی
کد COI مقاله: ICCE07_040
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۳۱۵.۱۳ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

مشخصات نویسندگان مقاله مدل سه بعدی انتقال رسوبات چسبنده در آبهای ساحلی

مهناز قائینی حصاروئیه - دانشجوی دکتری عمران - آب، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تهران
مرتضی کلاهدوزان - استادیار دانشکده عمران و محیط زیست، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تهران

چکیده مقاله:

انتقال رسوبات چسبنده موجب تشکیل لای در آبراهه های کشتیرانی و بار انداز بنادر می شود، به علاوه رسوبات چسبنده قادر به جذب آلودگیها نیز می باشند که بر اهمیت مدلسازی انتقال رسوبات چسبنده می افزاید. با توجه به طبیعت سه بعدی جریان در آبهای ساحلی، مدل سع بعدی انتگرالگیری شده لایه ای انتقال رسوبات چسبنده توسعه داده شده است. در این مدل که از روش احجام محدود بر روی شبکه کارتزین جهت منقطع سازی معادل انتقال – انتشار استفاده شده است، ابتدا معادله سه بعدی انتقال رسوبات چسبنده توسط یک الگوریتم جدا کننده به یک معادله دو بعدی افقی و یک بعدی قائم شکسته میشود .جهت مدلسازی ترمهای انتقال در معادله دو بعدی افقی از روش ULTIMATE QUICKEST تصحیح یافته و در معادله قائم از روش QUICKEST استفاده شده است. پس از حل دستگاه معادلات حاصل از معادله دو بعدی افقی انتگرالگیری شده در هر لایه، ازمعادله یک بعدی در جهت قائم استفاده می گردد. نتایج حاصل مدل توسعه داده شده در مقایسه با نتایج حل تحلیلی مسائل استاندارد، نشان دهنده دقت مناسب آن می باشد. پس از اطمینان از دقت و کارکرد مدل، مدل عددی جهت استفاده کاربردی برای مدلسازی انتقال رسوبات چسبنده در خلیج بوشهر مورد آزمایش قرار گرفته است.

کلیدواژه‌ها:

رسوبات چسبنده - مدلسازی عددی - ULTIMATE QUICKEST - انتقال رسوب - آبهای ساحلی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
قائینی حصاروئیه, مهناز و مرتضی کلاهدوزان، ۱۳۸۵، مدل سه بعدی انتقال رسوبات چسبنده در آبهای ساحلی، هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده عمران،


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 864

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما