مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 291
  • بازدید دیروز : 685
  • بازدید کل : 3240185

پیوند ها

مشكلات گردابها در آبگیرهای قدرت


مشكلات گردابها در آبگیرهای قدرت

سرفصل ارائه مقاله: آب و محیط زیست
سال انتشار: ۱۳۸۲
نوع ارائه: شفاهی
کد COI مقاله: 335_4422228747
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۱۴۹.۹ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

مشخصات نویسندگان مقاله مشکلات گردابها در آبگیرهای قدرت

مهدی قدوسی - دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر

چکیده مقاله:

یکی از مهمترین مشکلات در آبگیرهای تحت فشار در سدها , وقوع جریانهای گردابی در دهانه آبگیرها می باشد . از جمله مشکلاتی که وقوع جری ان گردابی در دهانه آبگیرها به وجود می آورد میتوان به اعمال هد اضافی در دهانه آبگیر , ارتعاش در سازه, مکش ذرات شناور به مجرای آبگیر , افزایش احتمال رخداد کاویتاسیون وامکان قطع حرکتی توربوماشین ناشی از ورود هوا اشاره کرد . تا کنون تحق یقات بس یاری بر رو ی تشک یل گ ردابه ها در دهانه آبگ یر ها انجام شده است . نتایج این تحقیقات ما را در یافتن تکنیکهای مناسب برای طراحی آبگیرها به نحوی که احتمال وقوع گرداب در آنها حداقل باشد , یاری می کند . یکسری روشها به طرح هندسی آبگیر تاکید داشته و برخی روشهای دیگر به طرح تمهیداتی برای جلوگیری از وقوع گرداب تکیه می کنند . همچنین برخی از تحقیقات نیز به منظور تخمین یک عمق آبگیری مطمئن برای آبگیرها انجام شده اند .در این مقاله سعی می شود تحقیقات انجام شده روی وقوع گرداب در آبگیرهای نیروگاهی را بررسی کرده و نتایج این بررسیها را به طور خلاصه ارائ ه دهیم , همچنین سعی می شود یک ارزیابی کلی از روشهای جلوگیری از وقوع گرداب و نحوه استفاده از آنها در آبگیرهای نیروگاهی داشته باشیم.

کلیدواژه‌ها:

آبگیر - گردابه - نیروگاه برق آبی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
قدوسی, مهدی، ۱۳۸۲، مشکلات گردابها در آبگیرهای قدرت، دهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، عمران

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (قدوسی, مهدی، ۱۳۸۲)
برای بار دوم به بعد: (قدوسی، ۱۳۸۲)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 767

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما