مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 209
  • بازدید دیروز : 923
  • بازدید کل : 3249448

پیوند ها

مطالعه آزمایشگاهی اثر تلة هیدرولیكی در كاهش انتقال آلودگی از مدفن زباله به سفره آب زیرزمینی از میان دو لایه خاك


مطالعه آزمایشگاهی اثر تلة هیدرولیكی در كاهش انتقال آلودگی از مدفن زباله به سفره آب زیرزمینی از میان دو لایه خاك

سرفصل ارائه مقاله: آب و محیط زیست
سال انتشار: ۱۳۸۲
نوع ارائه: شفاهی
کد COI مقاله: 323_5193446480
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۱۴۴.۰۸ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

مشخصات نویسندگان مقاله مطالعه آزمایشگاهی اثر تلة هیدرولیکی در کاهش انتقال آلودگی از مدفن زباله به سفره آب زیرزمینی از میان دو لایه خاک

امیرعلی ماهوتی - دانشجوی کارشناسی ارشد خاک و پی دانشکده فنی مهندسی دانشگاه ارومیه

چکیده مقاله:

در این مطالعه با استفاده از مدلهای آزمایشگاهی ا نتقال آلودگی از یک مدفن زباله به سفره آب زیرزمینی از طریق یک سیستم هیدروژئولوژیک متشکل از دو لایه خاک ریزدانه و درشت دانه، شبیه سازی شد . مدلها به ترتیب از بالا به پایین شامل یک مخزن آلودگی حاوی محلول کلرور سدیم بمنزله شیرابه در کف مدفن زباله، یک لایه خاک ر سی روی یک لایه خاک ماسه ای بمنزله دو لایه زمین طبیعی زیر مدفن، و سپس یک مخزن دریافت کننده آلودگی بمنزله یک سفره آب زیرزمینی بودند . با استفاده از کد کامپیوتری POLLUTEرفتار مشاهده ای مدلها به خوبی پیش بینی گردی د. در سه آزمایش اول حرکت آب در جهت پایین و مکان یزمهای حرکتی ادوکشن و دیفیوژن رو به پایین و همجهت بودند . در دو آزمایش بعدی حرکت آب در جهت بالا و در نتیجه ادوکشن رو به بالا و در جهت عکس دیفیوژن رو به پایین بود . مقایسه نتایج دو سری آزمایش ، نشان داد که پدیده تله هیدرولیکی باعث کاهش انتقال آلودگی از مخزن آلوده به مخزن دریافت کننده آلودگی )بمنزله سفره آب زیرزمینی( میشود.

کلیدواژه‌ها:

مدل آزمایشگاهی - ادوکشن - دیفیوژن - تله هیدرولیکی - لندفیل

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
ماهوتی, امیرعلی، ۱۳۸۲، مطالعه آزمایشگاهی اثر تلة هیدرولیکی در کاهش انتقال آلودگی از مدفن زباله به سفره آب زیرزمینی از میان دو لایه خاک، دهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، عمران

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (ماهوتی, امیرعلی، ۱۳۸۲)
برای بار دوم به بعد: (ماهوتی، ۱۳۸۲)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 763

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما