مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 457
  • بازدید دیروز : 4730
  • بازدید کل : 3245709

پیوند ها

دانستنیهای بسیار مهم حقوقی برای کلیه مهندسین - بیش از 4 ساعت فایل صوتی


دانستنیهای بسیار مهم حقوقی  برای کلیه مهندسین - بیش از 4 ساعت فایل صوتی

 

 

فایلی که امروز در اختیارتون قرار دادم از جمله فایل های کمیابی هست که خودم تهیه اش کردم و برای تمامی دانشجویان رشته های مهندسی و مهندسین تمامی رشته های عمران - معماری - برق و مکانیک کاربرد داره و نکات بسیار مهمی درباره مسائل حقوقی که هر مهندسی در شاخه کاری خودش نیاز داره در این مجموعه بیان شده و شما این مطلبو در حین استفاده از این فایل بهش خواهید رسید.

واقعا واقعا واقعا بهتون توصیه میکنم این فایلو تهیه کنید و من هم برای اینکه شما عزیزان راحت تر بتونید به این قبیل اطلاعات ناب دسترسی داشته باشید قیمت این فایلو خیلی خیلی کم در نظر گرفتم تا شما دوستان ازش استفاده کنید.جامعه مهندسی ما امروزه واقعا آشنایی خوبی با مسائل حقوقی مربوط به خودش به خصوص در حیطه نظارت نداره و لازمه که این آگاهی در جامعه مهندسی ایجاد بشه تا واقعا از عواقب بدی که ناشی از ناآگاهی مهندسینمون هست جلوگیری بشه.

ویژگی های فایل:

این فایل دارای بیش از چهار ساعت متن سخنرانی در قالب سه عدد فایل صوتی هست که توسط جناب آقای دکتر محمدی از اساتید برجسته حقوقی دانشگاه تهران هست که اونو به صورتی درآوردم که بتونید حتی در ماشین یا هرجایی گوش کنید.

عکسهایی از مطالب مهم تهیه کردم که واقعا به دردتون میخوره و حتما اونهارو بررسی و مطالعه کنید.

در انتها امیدوارم تونسته باشم با در اختیار قرار دادن چنین مطالبی که در ادامه هم مشابه اینو در سایتم قرار خواهم داد به رشد و دانایی حقوقی مهندسین گرامی و عزیز کشورم کمک کرده باشم.

با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان.

هرگونه کبی برداری از این مجموعه غیر مجاز و از لحاظ شرعی صحیح نمی باشد.


مبلغ واقعی 8,400 تومان    60% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 3,360 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1707

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما