مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 89
  • بازدید دیروز : 923
  • بازدید کل : 3249328

پیوند ها

بررسی شكل و ابعاد محدوده سنگ چین اطراف پایه های استوانه ای پلها برای كنترل آب شستگی موضعی


بررسی شكل و ابعاد محدوده سنگ چین اطراف پایه های استوانه ای پلها برای كنترل آب شستگی موضعی

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی شکل و ابعاد محدوده سنگ چین اطراف پایه های استوانه ای پلها برای کنترل آب شستگی موضعی

رحیم پیرمحمدی - کارشناسی ارشد گروه آب دانشکده کشاورزی، دانشگاه صنعتی اصفهان
منوچهر حیدر - استادیار گروه آب دانشکده کشاورزی، دانشگاه صنعتی اصفهان

چکیده مقاله:

آب شستگی موضعی پایه های پل یکی از عمده ترین دلایل تخریب پل ها می باشد و تاکنون تحقیقات متعددی با استفاده از روش های مختلف جهت کنترل و کاهش آبشستگی موضعی پایه انجام گرفته است. استفاده از سنگ چین یکی از روش های مقبول برای برخورد با مساله آب شستگی موضعی می باشد و مورد توجه محققان بسیاری قرار گرفته است. اگرچه مطالعات زیادی درباره تعیین اندازه مناسب قطعات سنگ چین برای حفاظت پایه های پل در مقابل آب شستگی انجام شده اما تعداد تحقیقات انجام شده در زمینه الگوی محدوده پوشش سنگ چین وابعاد لازم برای آن بسیار اندک است. در این تحقیق از چهار اندازه سنگ چین مختلف در تک پایه استوانه ای جهت کنترل و کاهش آب شستی موضعی استفاده شده و حداقل محدوده لازم برای پوشش سنگ چین و تاثیر اندازه سنگ دانه ها بر آن بررسی شده است. نتایج نشان می دهد که طول محدوده سنگ چین در کناره های پایه بیشتر ازجلوی پایه و در پشت پایه بیشتر ازجلو و کناره ها می باشد. همچنین بر اساس نتایج تحقیق، ابعاد محدوده سنگ چین اطراف پایه، مستقل از اندازه سنگ دانه ها می باشد.

کلیدواژه‌ها:

کنترل آب شستگی - محدوده سنگ چین - پایه پل

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

پیرمحمدی, رحیم و منوچهر حیدر، ۱۳۸۵، بررسی شکل و ابعاد محدوده سنگ چین اطراف پایه های استوانه ای پلها برای کنترل آب شستگی موضعی، هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده عمران

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (پیرمحمدی, رحیم و منوچهر حیدر، ۱۳۸۵)
برای بار دوم به بعد: (پیرمحمدی و حیدر، ۱۳۸۵)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,732 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 861

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما