مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1084
  • بازدید دیروز : 1007
  • بازدید کل : 3251330

پیوند ها

13-بررسی عملكرد و مدلسازی بیوراكتور محتوی سنگدانه های پامیس به عنوان بستر بیوفیلم در تصفیه هوای فاضلاب


13-بررسی عملكرد و مدلسازی بیوراكتور محتوی سنگدانه های پامیس به عنوان بستر بیوفیلم در تصفیه هوای فاضلاب

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی عملکرد و مدلسازی بیوراکتور محتوی سنگدانه های پامیس به عنوان بستر بیوفیلم در تصفیه هوای فاضلاب

محمدعلی شربت ملکی - دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی عمران - محیط زیست ، دانشگاه صنعتی شریف
مهدی برقعی - دانشیار دانشکده مهندسی شیمی و نفت، دانشگاه صنعتی شریف

چکیده مقاله:

در این پژوهش قابلیت بکارگیری سنگ پامیس در فرایند بیوفیلمی با بستر ثابت برای تصفیه فاضلاب سنتتیک نسبتا غلیظ کارخانه قند مورد بررسی قرار گرفته است. سنگ پامیس نوعی بازالت می باشد که در مناطقی ازکشورمان به طور فراوان یافت شده ودارای قیمت بسیار مناسب در قیاس با سایر ساپورت های تجاری موجود در بازار می باشد. آزمایشات بر روی راکتور Up-flow با بستر ثابت سنگ پامیس انجام گرفت. پس از طی دوره راه اندازی، با راهبردی راکتور در زمان ماند هیدرولیکی 12، 16و24 ساعت ودر COD محلول ورودی 2250، 1500، 750 میلی گرم در لیتر، راندمان حذف سوبسترات 8، 88 تا 3، 97 درصد حاصل گردی. نتایج حاصل نشان میدهند که در بارگذاری های ارگانیک 750 تا mg/COD/m3.day4500 با شرایط فوق الذکر، راندمان سیستم با استفاده از ساپورت های پامیس راضی کننده و قابل توجه است همچنین در ادامه، مدلهای سنتتیکی Grau, First-order و Stover-Kincannon در چارچوب دیتاهای تجربی بدست آمده مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج نشان میدهد که مدل های Grau و Stove-Kincannon ضرایب همبستگی خوبی را ارائه می دهند.

کلیدواژه‌ها:

راکتور بیوفیلمی با بستر ثابت - پامیس - تصفیه بیولژیکی هوازی - ساپورت

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

شربت ملکی, محمدعلی و مهدی برقعی، ۱۳۸۵، بررسی عملکرد و مدلسازی بیوراکتور محتوی سنگدانه های پامیس به عنوان بستر بیوفیلم در تصفیه هوای فاضلاب، هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده عمران

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (شربت ملکی, محمدعلی و مهدی برقعی، ۱۳۸۵)
برای بار دوم به بعد: (شربت ملکی و برقعی، ۱۳۸۵)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1307

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما