مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 801
  • بازدید دیروز : 865
  • بازدید کل : 3224749

پیوند ها

60-پرواز آزاد، شناسایی قابلیتها و محدودیتهای اجرا در ایران


60-پرواز آزاد، شناسایی قابلیتها و محدودیتهای اجرا در ایران

عنوان مقاله: پرواز آزاد، شناسایی قابلیتها و محدودیتهای اجرا در ایران
شناسه (COI) مقاله: ICCE08_121
منتشر شده در هشتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران در سال ۱۳۸۸

مشخصات نویسندگان مقاله:


خلیل زمانی - کارشناس ارشد راه و ترابری پژوهشکده حمل و نقل
حمیدرضا بهرامیان - عضو هیات علمی پژوهشکده حمل و نقل وزارت راه و ترابری

خلاصه مقاله:

با رشد و توسعه تکنولوژی ساخت هواپیماها و رشد روزافزون پروازها نیاز به سیستمی که بتواند پرواز ایمن و کارآمد هواپیماها را تضمین کند ضروری به نظر میرسد. پس از کنوانسیون شیکاگو و ایجاد استانداردهای مختلف برای افزایش ایمنی و اجرای مقررات مربوط به جدائی های اعمال شده بین هواپیماها و غیره توسط مراقبت پرواز، همواره بخش عظیمی از فضا از دست رفته و روز به روز از آزادی پروازها کاسته شد . این امر با توجه به ازدیاد روزافزون تردد هوائی و توانمندی محدود سیستمهای فنی موجود بزودی مشکلات عدیده ای را برای صنعت بسیار مهم و شدیدا در حال رشد هوانوردی فراهم ساخت . عدم استفاده بهینه از (کل) فضای موجود، تاخیر در پروازها و پیمودن مسیرهای غیر مستقیم موجب افزایش هزینه های مسافرتهای هوایی می گردد، هدف از طرح جامع CNS/ATM بطور خلاصه حرکت بسوی استفاده از فنآوریهای مدرن ارتباطا ت، ناوبری و نظارت (فنآوریهای کامپیوتری، ماهواره ای و دیگر فن آوریهای پیشرفته ) در مدیریت تردد هوایی می باشد . این طرح بهمراه یک زمانبندی برای یک انتقال چند مرحله ای ارائه گردید . پرواز آزاد مفهومی برگرفته شده از طرح کلی CNS/ATM برای سال های آتی می باشد که در آن استفاده بهینه از فضا در حداکثر ظرفیت ممکن، با پیشرفته ترین وسائل موجود و در نظر گرفتن مسائل ایمنی و اقتصادی عملی گشته و بدین ترتیب نیاز های فراوان ترددهای هوائی تا حد زیادی پاسخ داده خواهد شد . در ایران نیز بمنظور تطبیق هر چه بیشتر مدیریت تردد هوائی کشور با اهداف طرح جامع CNS/ATM تغییرات از چندی پیش آغاز گشته در حال پیشرفت می باشد، در این مقاله مفهوم پرواز آزاد و امکان اجرا شدن آن در ایران بررسی می گردد.

کلمات کلیدی:
پرواز آزاد - ترافیک هوایی - فضای پرواز


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1117

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما