مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 555
  • بازدید دیروز : 572
  • بازدید کل : 3248871

پیوند ها

68-چگونگی روشنوین اجرای دیوارهای بتنی با قالب از مصالح ماتریسگچی


68-چگونگی روشنوین اجرای دیوارهای بتنی با قالب از مصالح ماتریسگچی

مشخصات نویسندگان مقاله چگونگی روشنوین اجرای دیوارهای بتنی با قالب از مصالح ماتریسگچی

حسین رجایی - استادیار دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر
یاسر ماندی صنم - دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی و مدیریت ساخت

چکیده مقاله:

در راستای صنعتی سازی تولید مصالح و روشهای اجرای دیوارهای بتنی در چارچوب اصول توسعه پایدار، این مقاله با بررسی نقاط ضعف روشهای سنتی قالببندی دیوارهای بتنی و با در نظر گرفتن هزینه و سرعت اجرا، عملکرد سازهای، سازگاری با محیطزیست و به حداقل رساندن آلودگیها، سهولت اجرا و استفاده از تخصصهای بومی، استفاده از منابع داخلی کشور و نیز سهولت در حمل و جابجایی که از پارامترهای موردتوجه در روشهای نوین نسبت به سنتی میباشند اجرای دیوارهای بتنی با قالب از مصالح ماتریسگچی را مورد مطالعه قرار میدهد. در راستای تکمیل این ساختار و فناوری، مطالعات گسترده آزمایشگاهی بر روی مصالح تشکیل دهنده صورت پذیرفت و طرح اختلاطی از الیاف پلیمری خرد شده با ماتریس گچ به عنوان مصالح تشکیل دهنده قالب انتخاب گردید. پس از تکمیل مشخصات ابعادی قالب با توجه به طرح اختلاط انتخابی کاربرد قالب در اجرای دیوارهای بتنی ابتدا توسط نرم افزار اجزای محدودANSIS) مورد مطالعه قرار گرفت و در انتها در قالب پروژههای پایلوت مورد بررسی قرار گرفت.

کلیدواژه‌ها:

مصالح نوین ساختمانی - صنعتی سازی ساختمان - قالببندی - گچ - الیاف پلیمری

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

رجایی, حسین و یاسر ماندی صنم، ۱۳۹۱، چگونگی روشنوین اجرای دیوارهای بتنی با قالب از مصالح ماتریسگچی، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (رجایی, حسین و یاسر ماندی صنم، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (رجایی و ماندی صنم، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1025

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما