پیوند ها
مرتضی عبدی چرلو - دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشکده مهندسی معدن
مسعود چراغی - استادیار دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشکده مهندسی معدن
سعید مهدوری - استاد دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشکده مهندسی معدن
ایستگاههای مترو از جمله فضاهای زیرزمینی هستند، که در توسعه حمل و نقل شهری مورد توجه قرار گرفتهاند. با توجه به حفر این فضاهای زیرزمینی در مناطق شهری و در زمینهای ضعیف، تحلیل پایداری و انتخاب نوع نگهداری در مراحل مختلف ساخت و در دراز مدت حائز اهمیتمیباشد. در این مقاله ایستگاه میدان نقش جهان اصفهان با استفاده از مدلسازی و تحلیل عددی مورد مطالعه قرار گرفته است. به منطور حفاری ایستگاه از روش اجرای سیستم پیشنگهدارنده با استفاده از لولههای قوسی فولادی استفاده شده است. در تحلیل پایداری ایستگاه میدان نقش جهان اصفهان، سیستم نگهداری با استفاده از معیارهای پایداری مورد مطالعه قرار گرفته است و در نهایت سیستم نگهداری مناسب انتخاب شده است
سیستم پیشنگهدارنده - ایستگاه مترو - تحلیل عددی - سیستم نگهداری
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (عبدی چرلو, مرتضی؛ مسعود چراغی و سعید مهدوری، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (عبدی چرلو؛ چراغی و مهدوری، ۱۳۹۱)
مبلغ واقعی 7,920 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان