مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 705
  • بازدید دیروز : 874
  • بازدید کل : 3225527

پیوند ها

32-بررسی روابط بین مقاومت فشاری بتن در سنین مختلف با استفاده از نتایج 165 سری آزمایش عملی در پروژه های اجرایی


32-بررسی روابط بین مقاومت فشاری بتن در سنین مختلف با استفاده از نتایج 165 سری آزمایش عملی در پروژه های اجرایی

شخصات نویسندگان مقاله بررسی روابط بین مقاومت فشاری بتن در سنین مختلف با استفاده از نتایج 165 سری آزمایش عملی در پروژه های اجرایی

حسین اکبرزاده کاسانی - عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی گیلان
ناصر حمیدزاده - عضو هیئت علمی دانشکده فنی دانشگاه گیلان
ملک محمد رنجبر تکلیمی - عضو هیئت علمی دانشکده فنی دانشگاه گیلان

چکیده مقاله:

در پروژه های اجرایی، مقاومت فشاری نمونه های تهیه شده از بتن در سنین مختلف 7، 28، 42، 60 یا 90 روزه سنجیده میشود. در اغلب موارد، مقاومت بتن در سنین پایین و قبل از رسیدن به سن 28 روزه تعیین می شود. در صورت موجود بودن روابط بین مقاومت فشاری در سنین مختلف، می توان مقاومت فشاری سنین بعدی را تخمین زد. در این خصوص روابط متعددی توسط منابع علمی ارایه شده اند که به خاطر تفاوت ویژگیهای سیمان تولید کشور و سایر عوامل، ممکن است قابل استفاده نباشد. به همین دلیل نتایح 165 سری آزمایش مقاومت فشاری بتن که توسط آزمایشگاه بتن جهاد دانشگاهی گیلان در طی سالهای 1377 تا 1382 بر روی 28 پروژه اجرایی استان گیلان انجام گرفته ، جمع آوری و پردازش شده و بین مقاومت فشاری بتن در سنین مختلف، روابط خطی و توانی با ضریب همبستگی بالا ارایه گردیده است. همچنین با بررسی این نتایج، نسبت مقاومت فشاری 28 به 7 روزه در محدوده 1/20 تا 1/97 با میانگین 1/54 و نسبت مقاومت فشاری 42 به 7 روزه در محدوده 1/53 تا 2/26 با میانگین 1/85 به دست آمده است. نسبت مقاومت فشاری 42 به 28 روزه نیز در محدوده 1/02 تا 1/31 بامیانگین 1/15 بوده است.

کلیدواژه‌ها:

آزمایش مقاومت فشاری بتن - روابط بین مقاومت فشاری بتن در سنین مختلف

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

اکبرزاده کاسانی, حسین؛ ناصر حمیدزاده و ملک محمد رنجبر تکلیمی، ۱۳۸۵، بررسی روابط بین مقاومت فشاری بتن در سنین مختلف با استفاده از نتایج 165 سری آزمایش عملی در پروژه های اجرایی، هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده عمران

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (اکبرزاده کاسانی, حسین؛ ناصر حمیدزاده و ملک محمد رنجبر تکلیمی، ۱۳۸۵)
برای بار دوم به بعد: (اکبرزاده کاسانی؛ حمیدزاده و رنجبر تکلیمی، ۱۳۸۵)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1081

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما