مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 62
  • بازدید دیروز : 666
  • بازدید کل : 3263866

پیوند ها

21-بررسی چالشهای اجرای تونل در محیط های مخلوط سنگ و خاك


21-بررسی چالشهای اجرای تونل در محیط های مخلوط سنگ و خاك

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی چالشهای اجرای تونل در محیط های مخلوط سنگ و خاک

محمد عفیفی پور - دانشجوی دکتری مکانیک سنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر
پرویز معارف وند - استادیار دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

چکیده مقاله:

تنوع در فرایندهای زمین شناسی مانند رسوبگذاری سرد شدن ماگما و اختلاط تشکیلات مختلف زمین شناسی ممکن است باعث ایجاد محیطهای پیچیده مخلوط و ناهمگنی شود که شامل قطعات سنگی با ابعاد مختلف درزمینه ماتریسی با سختی مختلف است نمونه های بارز این محیط ها در زمینهای آبرفتی و رسوبی کنگلومراها برشها و ماسه سنگها و درتشکیلات آذرین توف ها سنگهای آگلومرایی و ملانژهای تکتونیکی است اجرای تونل در این محیط ها بدلیل توزیع دانه بندی متنوع و وجود قطعات سنگی با ابعاد مختلف در زمینه ماتریسی نرم یا سخت شده مشکلاتی را به همراه دارد به عنوان مثال در روش اجرای سپری کند شدن روند پیشروی و توقف های متعدد آسیب رسیدن به کله حفار و سایش دیسک های برنده را می توان نام برد و درروشها ی سنتی نیز ناپایداری در دیوارها سقف و جبهه کار بدلیل عدم توانایی نگهداری قطعات سنگی توسط ماتریس زمینه افزایش نفوذپذیری و هجوم آب از جبهه کار ایجاد زون بررشی و مشکلات حفاری را نام برد.

کلیدواژه‌ها:

محیطهای مخلوط ژئومکانیکی - قطعات سنگی - ویژگی سنجی مهندسی - جبهه کار پیچیده

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

عفیفی پور, محمد و پرویز معارف وند، ۱۳۹۰، بررسی چالشهای اجرای تونل در محیط های مخلوط سنگ و خاک، نهمین همایش ملی تونل، تهران، انجمن تونل ایران،


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (عفیفی پور, محمد و پرویز معارف وند، ۱۳۹۰)
برای بار دوم به بعد: (عفیفی پور و معارف وند، ۱۳۹۰)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 871

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما