مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 770
  • بازدید دیروز : 4730
  • بازدید کل : 3246022

پیوند ها

8-اثرات عيوب اوليه اجرام سنگي بر پاسخ ديناميکي آنها در برابر بارهای انفجاري


8-اثرات عيوب اوليه اجرام سنگي بر پاسخ ديناميکي آنها در برابر بارهای انفجاري

اثرات عيوب اوليه اجرام سنگي بر پاسخ ديناميکي آنها در برابر بارهای انفجاري

 

 

چکيده

در اين مقاله، تاثيرات عيوب ابتدائي موجود در جرم هاي سنگي و كرنش كششي بحراني مصالح سنگي،بر پاسخ ديناميكي و خسارات وارده بر آنها، تحت اثر بارهاي انفجاري مورد بررسي قرار گرفته اند. منظور از به كار گيري عبارات Fuzzy، اشاره به طبيعت نامعلوم و اتفاقي پديده شكست در جرم هاي سنگي مي باشد. با به كار گيري تحليل آماري، عيوب اوليه با در نظر گرفتن توزيع آماري، معين مي گردند. در محاسبات اوليه و صدمات ثانويه وابسته به كرنش كششي معادل براي معادل كردن رفتار جرم سنگي تحت بارهاي لرزه اي، ارائه گرديده است. به منظور لحاظ نبودن تاثير تصادفي بودن و ابهام تحليل پديده شكست در اجـرام سنگـي، تحـت بـارهاي انفجـاري، مـدل سازي چنـان انجام مي گيرد كه از تئوري احتمالي fuzzy_random، تبعيت نمايد. مدل هاي مورد نظر به وسيله يك برنامه كامپيوتري، يعني AUTODYNZD، كد گذاري شده و به هم مرتبط گرديدند و بدين ترتيب احتمال شكست fuzzy و پاسخ ديناميكي جرم سنگي محاسبه گرديد و نتايج عددي با نتايج به دست آمده از آزمايشات مستقل ديگر مقایسه گرديد.

کلمات کلیدی: جرم سنگي - بار انفجاري - تئوري احتمال fuzzy


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 959

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما