مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 654
  • بازدید دیروز : 1007
  • بازدید کل : 3250900

پیوند ها

32-سازه های فولادی از ورق نازك( سرد فرم داده شده) cold formeed steel structure


32-سازه های فولادی از ورق نازك( سرد فرم داده شده) cold formeed steel structure

مشخصات نویسندگان مقاله سازه های فولادی از ورق نازک( سرد فرم داده شده) cold formeed steel structure

سیدمرتضی اسماعیلی - دانشجوی کارشناسی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان
هادی کلانتری آزاد - دانشجوی کارشناسی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان

چکیده مقاله:

سازه های فولادی از ورق نازک بر اساس استاندارد) A . I . S . I انستیتو آهن و فولاد آمریکا ( تهیه گردیده است . مقاطع به صورت سرد فرم داده شده و ضخامت ورق از 0.4 تا 6.4 میلیمتر به صورت معمول استفاده می شود . این روش به طور وسیع و همه جانبه در سال در آمریکا و اروپا به کار رفته و استاندارد A . I . S . I 1946 تدوین گردیده است در حال حاضر کلیه از سال 1940 کشورهای صنعتی جهان رویه فوق را که دارای مزایای فراوان می باشد مورد استفاده قرار می دهند . این تیپ ساختمانها به علت سبکی و اتصالات متعدد و نزدیکی به هم در مقابل زلزله مقاوم بوده و با توجه به ساخت کلیه قطعات در کارخانه کنترل اجرا و کیفیت به سادگی انجام می شود . سرعت ساخت این نوع سازه با یک برنامه ریزی حساب شده بسیار عالی است . در ساختمانها تا چهار طبقه کل اسکلت ساختمان (باربر و غیر باربر ) از ورق نازک استفاده می شود و برای ساختمانهای بلندتر تیغه ها و سقفها با استفاده از ورق نازک و اسکلت ازمقاطع معمولی است . برای طراحی سازه بار گسترده لحاظ می شود و از بار منفرد برای طراحی استفاده نمی شود . اتصالات در این نوع سازه مفصلی بوده و این قابلیت باعث می شود که سازه بوسیله پیچ به یکدیگر متصل شود و در این سازه هیچگونه اتصال صلب نداریم . در این سازه به علت وزن پایین فولاد مصرفی پی در هر متر مربع ١٧ کیلوگرم می باشد . پس از طراحی سازه آیتم های A . I. S. I بایدکنترل گردند.

کلیدواژه‌ها:

سازه ، درایوال ، فرم دادن ورق ، زلزله ، اعضای باربر و غیر باربر

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

اسماعیلی, سیدمرتضی و هادی کلانتری آزاد، ۱۳۸۲، سازه های فولادی از ورق نازک( سرد فرم داده شده) cold formeed steel structure، دهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، عمران

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (اسماعیلی, سیدمرتضی و هادی کلانتری آزاد، ۱۳۸۲)
برای بار دوم به بعد: (اسماعیلی و کلانتری آزاد، ۱۳۸۲)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 886

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما