مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 21
  • بازدید دیروز : 1007
  • بازدید کل : 3250267

پیوند ها

5-مطالعه روشها، بررسی ابزار و طراحی دستگاه بتن پلاستیك به منظور سنجش مدول الاستیسیته


5-مطالعه روشها، بررسی ابزار و طراحی دستگاه بتن پلاستیك به منظور سنجش مدول الاستیسیته

مشخصات نویسندگان مقاله مطالعه روشها، بررسی ابزار و طراحی دستگاه بتن پلاستیک به منظور سنجش مدول الاستیسیته و ... با هدف دستیابی به طرح اختلاط بهینه بتن پلاستیک دیوار آببند سد گتوند

بهزاد ظفری -
علی ذبیح اله زاده -

چکیده مقاله:

به منظور دستیابی به طرح اختلاط بتن پلاستیک دیوار آببند، به گونه ای که برآورد کننده مشخصات فنی مورد نیاز آن باشد، آنالیز ابزار و روشهای آزمایش به منظور حصول اطمینان از اطلاعات فنی استخراج شده بسیار حائز اهمیت است. به دلیل کلاسه نبوده ابزار و روش تست بتن پلاستیک در استانداردها و منابع علمی، با شرکتها، سازندگان و متخصصین امر تبادل نظر صورت پذیرفته و روشهای استخراج اطلاعات فنی لازم بخصوص مدول الاستیسیته مماسی بتن پلاستیک با استفاده از دستگاههای مرتبط مورد بررسی واقع گردیده است. مطالعات مذکور وجود یکسری نواقص فنی را در بکارگیری متدهای جاری مشهود نموده که اختلاف فاحش در نتایج را نیز به دنبال داشته است. لذا با بهره مندی از تخصص برخی کارشناسان و سازندگان و با هدف رفع نواقص تکنیکی و ابزاری موجود یک دستگاه جک بتن پلاستیک طراحی و ساخته شد. تستهای انجام شده با دستگاه مزبور فاقد اشکالات عنوان شده بوده و می تواند به منظور بازبینی مشخصات فنی دیوار آببند نیز مورد استفاده قرار گیرد.

کلیدواژه‌ها:

بتن پلاستیک - طرح اختلاط، ابزار - رفتار تک محوری - دستگاه جک بتن پلاستیک

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

ظفری, بهزاد و علی ذبیح اله زاده، ۱۳۸۸، مطالعه روشها، بررسی ابزار و طراحی دستگاه بتن پلاستیک به منظور سنجش مدول الاستیسیته و ... با هدف دستیابی به طرح اختلاط بهینه بتن پلاستیک دیوار آببند سد گتوند، نخستین کنفرانس بین المللی تکنولوژی بتن، تبریز، مرکز ملی مقاوم سازی

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (ظفری, بهزاد و علی ذبیح اله زاده، ۱۳۸۸)
برای بار دوم به بعد: (ظفری و ذبیح اله زاده، ۱۳۸۸)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1161

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما