مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 262
  • بازدید دیروز : 572
  • بازدید کل : 3248578

پیوند ها

نرم افزار طراحی برای آرماتوربندی ستونها CSiCOL 8.4 به همراه آموزش


نرم افزار طراحی برای آرماتوربندی ستونها  CSiCOL 8.4 به همراه آموزش

نرم افزار طراحی برای آرماتوربندی ستونها CSiCOL 8.4

نرم افزار کمیاب CSICOL، نرم‌افزاري جامع براي تحليل و طراحي ستونهاي پيچيده بتني، بتن‌آرمه و بتن‌آرمه مرکب مي‌باشد. با استفاده از قابليت طراحي سريع اين برنامه، به سهولت تمامي عمليات مربوط به طراحي ستونها قابل انجام است.

در برنامه CSICOL، انجام عمليات طراحي بر اساس آيين‌نامه‌هاي مختلفي همانند ACI 1999, 2002 و CSA-A23.3-94 صورت مي‌گيرد. محيط گرافيکي اين نرم‌افزار، شباهت زيادي به نرم‌افزار Section Builder دارد که يکي ديگر از نرم‌افزارهاي شرکت CSI مي‌باشد.

برنامه CSICOL قادر به طراحي سطح مقطع ستونها تحت بارهاي محوري و لنگرهاي اعمال شده مي‌باشد. همچنين در برنامه امکان محاسبه لنگرهاي تشديد يافته در اثر لاغري ستونها نيز وجود دارد.

براي هر دو وضعيت‌ ستون مهاربندي شده و مهاربندي نشده مي‌توان به تعداد دلخواه ترکيب بارگذاري تعريف نمود. همچنين کنترلهاي مربوط به وضعيت‌ مهاربندي شده و مهاربندي نشده، بر اساس آيين‌نامه طراحي انتخاب شده قابل انجام هستند. بعلاوه برنامه CSICOL قادر به محاسبه ضريب طول مؤثر بر اساس وضعيت سازه‌اي و وضعيت دو انتهاي ستونها است. قابليت طراحي خودکار مقطع، امکان انتخاب اندازه و آرماتور گذاري را در ستون فراهم مي‌سازد.

 

CSiCOL 8.4 نرم افزار جامع براي تحليل و طراحي ستونهاي پيچيده بتني


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1625

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما