مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 590
  • بازدید دیروز : 874
  • بازدید کل : 3225412

پیوند ها

همه آنچه مهندسین ناظر باید بدانند


همه آنچه مهندسین ناظر باید بدانند

در بازار کار امروز آنچه که برای کارفرمایان مهمه اینه که کار رو باید به کاردان سپرد .منظورم اینه که هرچی با تجربه تر و با معلومات تر باشیم شانس انجام شغلهای با درآمد بیشتر و بهتر برامون بیشتره.

من در این سایت فایلیرو در اختیارتون قرار میدم که به شما کمک میکنه با کسب اطلاعات لازم خیلی زود تو کار و حرفتون پیشرفت کنید که حالا میخواد کار شما پیمانکاری باشه یا نظارت.

مهم اینه که یک مهندس باید کار بلد باشه تا همه روش حساب کنن.

کافیه شما توانایی و اطلاعاتتونو نشون بدید تا ببینید چقد شرایط براتون فرق میکنه.

فایل ارائه شده از جمله فایلهایی است که نمیتوان براحتی از آن گذشت .ما مهندسان خوب میدونیم که تجربه براحتی بدست نمی آید و نیازمند گذشت زمانه و بعضی از تجربه ها رو باید با پول بدست آورد .

قصد من از جمله ای که گفتم اینه که باید سعی کنیم وقتی فرصتی پیش میاد که کسی در قالب یک کتاب یا مقالاتی تجربیات خودشو در اختیار ما میذاره ما هم از این موقعیت استفاده میکنیم.برای همین هم سعی کردم یکی از بهترین عنوانهایی که میشناختمو در اختیارتون قرار بدم .امید است مورد توجه جامعه مهندسین و دانشجویان گرامی قرار گیرد.

این فایل شامل اطلاعاتی کاربردی از وظایف این مهندسین در اجرای مراحل مختلف سازه که در حیطه فعالیت مهندسین عمران و معماری می باشد را به صورت روان بیان کرده.همچنین چک لیست کمک مهندس ناظر جهت افزایش کیفیت نظارت در این مجموعه به صورت جداگانه قرار داده شده تا بتواند باعث بهبود کیفیت نظارت مهندسین گرامی گردد.

با گسترش صنعت ساختمان نیاز است همگام با این رشد مهندسین ناظر و بخصوص مهندسینی که به تازگی وارد حرفه نظارت مهندسی شده اند اطلاعاتی مفید و کارآمد در اختیار داشته باشند تا علاوه بر نظارت صحیح بر روند مراحل کارهای اجرایی از منافع مالی مناسبی با حاشیه امنیت بالاتری برخوردادر باشند که اکنون به این طریق سعی شده با قرار دادن این اطلاعات در اختیار شما عزیزان در راستای ایجاد ساختمانهای مستحکم تر و پایدار تر گامی برداشته باشیم.

در ادامه این فایل در سه قسمت اطلاعات کاربردی - چک لیست - تعداد زیادی نمونه قرار داد کاربردی ارائه شده است.

فایل همه آنچه مهندسین یک مهندس ناظر باید بداند 78 صفحه می باشد.


مبلغ واقعی 15,600 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,040 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 4700

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما