مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 633
  • بازدید دیروز : 4730
  • بازدید کل : 3245885

پیوند ها

179-بررسی روش­های مدیریت رسوبگذاری در سدها و قابلیت كاربرد آنها با توجه به ملاحظات طراحی و بهره­برداری(مطالعه موردی سد كرخه)


179-بررسی روش­های مدیریت رسوبگذاری در سدها و قابلیت كاربرد آنها با توجه به ملاحظات طراحی و بهره­برداری(مطالعه موردی سد كرخه)

عنوان مقاله: بررسی روش­های مدیریت رسوبگذاری در سدها و قابلیت کاربرد آنها با توجه به ملاحظات طراحی و بهره­برداری(مطالعه موردی سد کرخه)
شناسه (COI) مقاله: ICCE08_023
منتشر شده در هشتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران در سال ۱۳۸۸

مشخصات نویسندگان مقاله:


حسین خسروپور - کارشناس ارشد مهندسی عمران(سازههای هیدرولیکی)، شرکت مهندسی سپاسد، ته
بنی هاشمی - استادیار دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تهران

خلاصه مقاله:

رسوبگذاری در مخزن سدها همواره یکی از چالشهای بزرگ مدیریت منابع آب بوده است و مدیریت این پدیده دارای اهمیت زیادی می باشد. در این پژوهش روشهای مدیریت رسوبگذاری در مخزن سد کرخه و محدوده کاربری آنها با توجه به ملاحظات طراحی و بهره برداری این سد مورد بررسی قرار گرفته است و مشخص گردید عملا روش موثری برای کاهش ورود رسوبات به مخزن و تخلیه رسوبات از آن وجود ندارد و باید نحوه رسوبگذاری در مخزن با استفاده از منحنیه ای فرمان مدیریت شود. با تعریف منحنی های فرمان مختلف برای بهره برداری از مخزن مشخص شد، تراز آب مخزن در ماههای فروردین و اردیبهشت مهمترین عامل تاثیرگذار در میزان پیشروی رسوبات در مخزن می باشد و پیشنهاد می شود تراز آب در ماههای فوق کمتر از 200 متر قرار نگیرد.

کلمات کلیدی:
مدیریت رسوب - منحنیهای فرمان - آبخیزداری - فلاشینگ - تخلیه رسوب


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 726

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما