مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 106
  • بازدید دیروز : 874
  • بازدید کل : 3224928

پیوند ها

172- بررسی روش تحلیل مستقیم در طراحی ستون های فولادی و مقایسه آن با روش طول موثر


172- بررسی روش تحلیل مستقیم در طراحی ستون های فولادی و مقایسه آن با روش طول موثر

احسان میرزایی - دانشجوی کارشناسی ارشد سازه دانشگاه تبریز
یوسف حسین زاده - عضو هیات علمی دانشگاه تبریز

چکیده مقاله:

روش طول موثر درکنترل پایداری و طراحی ستونهای فولادی به عنوان روش مرسوم مورد استفاده قرارمیگیرد لحاظ نکردن پایداری سازه درکنار پایداری ستون تنها و نیاز به اعمال تقریب ها و قضاوت مهندسی منجر به کاهش دقت درمحاسبه ضریب طول موثر و نتایج طراحی می شود ایین نامه فولاد امریکا دراخرین ویرایش خود روش تحلیل مستقیم را به عنوان روشی اصلی طراحی ستونهای فولادی جایگزین روشهای قبلی از جمله روش طول موثر کرد هاست این روش با دقت بالاتر به منظور برطرف کردن کاستهای روش طول موثر و عدم نیاز به محاسبه ضریب طول موثر پیشنهاد شده است دراین مقاله ضمن بررسی دو روش طول موثر و تحلیل مستقیم شباهت ها و تفاوت های انها از نظر نحوه اعمال محاسبات لازم و نتایج طراحی مشخص می شود. به این منظور با طرح شش قاب خمشی یک سه و پنج طبقه تحت بارگذاری های ثقلی و جانبی با استفاده ازدو روش تفاوت درنتایج طراحی بررسی میشود.

کلیدواژه‌ها:

طراحی ستون فولادی - پایداری ستون فولادی - روش طول موثر - روش تحلیل مستقیم

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

میرزایی, احسان و یوسف حسین زاده، ۱۳۹۱، بررسی روش تحلیل مستقیم در طراحی ستون های فولادی و مقایسه آن با روش طول موثر، سومین کنفرانس ملی سازه و فولاد و اولین کنفرانس ملی سازه های سبک فولادی (LSF)، تهران، انجمن سازه های فولادی ایران،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (میرزایی, احسان و یوسف حسین زاده، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (میرزایی و حسین زاده، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 490

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما