مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 192
  • بازدید دیروز : 628
  • بازدید کل : 3240714

پیوند ها

تحلیل قاب ها در برابر بارهای قائم به روش یکدهم دهانه


تحلیل قاب ها در برابر بارهای قائم به روش یکدهم دهانه

تحلیل قاب در برابر بارهای قائم بروش یکدهم دهانه :

تعداد زیادی از مشکلات و مسایل درسی دانشجویان ترم های بالا به دلیل یادگیری نا صحیح استاتیک و مقاومت مصالح بوده و البته دانشجویان مهندسی رشته های مهندسی عمران موقع اتمام و گذراندن استاتیک و مقاومت مصالح در فضایی جدید از محاسبات قرار گرفته اند که برای آنها گنگ است و به همین دلیل ممکن موفق به پاس کردن این دروس نشوند و برای گذراندن آنها با مشکل روبرو شوند ولی اگر دانشجویان بتوانند با درک درستی از این دروس تخصصی مبادرت به یادگیری این دروس کنند ذهن بسیار بازتری خواهند داشت تا در آینده بتوانند طراحان و محاسبهای بهتری در رشته خود باشند.روش مذکور بسییییار کمک خوبی برای دانشجویان و مهندسین بوده تا با دانستن جواب صحیح به صورت نرم افزاری , محاسبات خود بروش دستی را نیز با آنها مقایسه کرده و سیری رو به رشد داشته باشند.

همچنین ما میدانیم که لازمه یک طراحی خوب و بهینه، انتخاب ابعاد مناسب برای تیرها و ستون ها است.اکثرا قبل از انجام آنالیز در نرم افزار ایتبس ، باید قابهای موجود در مدل ساختمان را تحت تحلیل تقریبی قرار بدهیم تا با به کمک مقادیر نیروهای داخلی ، ابعاد تقریبی برای تیرها و ستونها بدست آوریم.این تحلیل های تقریبی قابهای مدل ساختمان باعث آن میشود که طراح نسبت به مقادیر تحلیل دقیق که توسط نرم افزار انجام میگردد ، حسی پیدا کند و حدود کار برایش مشخص شود. همچنین با مقادیر تحلیل تقریبی میتوان بصورت دستی اجزای ساختمان را طراحی کرده تا به ابعاد حدودی و نزدیک و مناسبی برای ساختمان دست پیدا کنیم. روشهای تحلیل تقریبی بخصوص برای مهندسان جوان تر و کم تجربه تر ابزاری بسیار ارزشمند به حساب می آید. به عنوان مثال در ساختمانهای بتنی ، طراحی تقریبی حاصل تحلیل تقریبی به مهندسین محاسب بسیار کمک میکند تا حس خوبی نسبت به درصد آرماتورها در برابر مقدار نیروهای داخلی داشته باشد.
روشهای تحلیل تقریبی برای بارهای قائم و جانبی شامل دو روش "یک دهم دهانه" و "پرتال" است . با توجه به مطالب ذکر شده ما پیشنهاد میکنیم مهندسین و دانشجویان حتما ابزار مذکور را مورد استفاده قرار دهند و از این نرم افزار بهره مند شوند.

1/10

مهندس سعید براتی مقدم

 


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 2665

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما