مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1075
  • بازدید دیروز : 874
  • بازدید کل : 3225897

پیوند ها

12-ضریب عكس العمل بستر و تاثیر آن در طراحی شالوده ها


12-ضریب عكس العمل بستر و تاثیر آن در طراحی شالوده ها

مشخصات نویسندگان مقاله ضریب عکس العمل بستر و تاثیر آن در طراحی شالوده ها

جمشید صدرکریمی - دانشیار دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه تبریز
مریم اکبرزاده قمری - کارشناس ارشد مکانیک خاک و پی، دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه تبریز

چکیده مقاله:

از آنجایی که رفتار خاک در برابر بارهای وارده کاملا پیچیده و نامنظم می باشد، به منظور تفسیر و ساده تر کردن رفتارخاک و تعیین اثر متقابل خاک – شالوده ، مدلهایی که از نظر فیزیکی نمایشگر مشخصات و خصوصیات مکانیکی محیط حاک و از نظر محاسباتی ساده باشند، مورد نیاز است. تحقیقات در این زمینه به دو مدل Winkler و الاستیک پیوسته، که استفاده گسترده ای در مسائل اندرکنش- فونداسیون ، در تئوری و در عمل دارند، منجر می شود. در این مقاله، اثر متقابل خاک – شالوده، در پروژه معینی با استفاده از هر دو روش بررسی شده و هدف اصلی مقایسه کمی نشستها و فشار تماسی حاصل از هر دو روش با یکدیگر و تعیین اختلاف بین انها می باشد. که در این مقایسه رابطه بین ضریب الاستیسیته و ضریب عکس العمل بستر و تغییرات آنها نسبت به تغییرات تراز تنش موثر مورد توجه قرار گرفته است، همچنین به روشهای تعیین ضریب عکس العمل بستر اشاره ای شده و تاثیر آن در طارحی شالوده بررسی می شود.

کلیدواژه‌ها:

مدل Winkler - مدل الاستیک پیوسته - ضریب عکس العمل بستر - ضریب الاستیسیته - نشست - تنش تماسی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

صدرکریمی, جمشید و مریم اکبرزاده قمری، ۱۳۸۵، ضریب عکس العمل بستر و تاثیر آن در طراحی شالوده ها، هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده عمران،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (صدرکریمی, جمشید و مریم اکبرزاده قمری، ۱۳۸۵)
برای بار دوم به بعد: (صدرکریمی و اکبرزاده قمری، ۱۳۸۵)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 765

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما