مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 743
  • بازدید دیروز : 572
  • بازدید کل : 3249059

پیوند ها

142-رفتارسنجی و ابزاردقیق در سدها


142-رفتارسنجی و ابزاردقیق در سدها

مشخصات نویسندگان مقاله رفتارسنجی و ابزاردقیق در سدها

کاظم نجم - استادیار دانشکده مهندسی معدن و متالورژی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر , مد

چکیده مقاله:

در این گزارش، با نتیجه به لزوم استفده از ابزاردقیق و تحلیل اطلاعات حاصله از رفتارسنجی سدها، موارد زیر مورد بررسی قرارگرفته اند:• ارزیابی پارامترهای مورد نظر برای رفتارسنجی سدهای خاکی و بتنی (به تفکیک) و فضاهای زیرزمینی مربوطه (تونل ها، چاه ها و مغار)،• بررسی پارامترهای موثر در انتخاب مناسب ترین نوع و مشخصات فنی ابزاردقیق،• طراحی شبکه ابزاردقیق،• برنامه زمانبندی قرائت ابزاردقیق،• پردازش داده ها، رسم منحنی های رفتارسنجی و تفسیر اطلاعات حاصله،• تعیین قریب به یق ین ترین پارامترهای ژئومکانیکی سدها و توده سنگ در برگیرنده، با استفاده از آنالیز برگشتی ٢ داده های ابزاردقیق.در این مقاله، پس از بررسی موارد یادشده در بالا، با ذکر مثال های موردی و مطالعات انجام شده در جهان و ایران، به لزوم رفتارسنجی و تجزیه و تحلیل داده ه ای حاصله و نیز تشریح اطلاعات ذیقیمتی که از این طریق در اختیار طراح، مجری و بهره برداراین نوع پروژه ها قرارمی گیرد، پرداخته می شود.ضمنًا، امکانات و واقعیات موجود در ارتباط با نحوه تفسیر و نیز تجزیه و تحلیل داده های رفتارسنجی در شرایط فعلی پروژه های ژئوم کانیکی در کشور (با استناد به تجربیات، دستاوردها و مشکلات موجود ) مورد بحث و بررسی قرار گزفته و پیشنهادات لازم در این زمینه ارایه می شود.بررسی امکانات بالقوه و بالفعل موجود در کشور در ارتباط با تولید ابزاردقیق در داخل کشور، همراه با تضمین کیفیت به مراتب بالاتر و به روزتر در مقایسه با انواع خارجی وارداتی، نیز بخش پایانی این گزارش را تشکیل می دهد.

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

نجم, کاظم، ۱۳۷۹، رفتارسنجی و ابزاردقیق در سدها، چهارمین کنفرانس سد‌سازی ایران، تهران

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (نجم, کاظم، ۱۳۷۹)
برای بار دوم به بعد: (نجم، ۱۳۷۹)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 596

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما