مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 186
  • بازدید دیروز : 1007
  • بازدید کل : 3250432

پیوند ها

92-بهینه یابی ارتفاع سد و ابعاد سرریز با استفاده از الگوریتم ژنتیك


92-بهینه یابی ارتفاع سد و ابعاد سرریز با استفاده از الگوریتم ژنتیك

مشخصات نویسندگان مقاله بهینه یابی ارتفاع سد و ابعاد سرریز با استفاده از الگوریتم ژنتیک

زهرا عصاره - فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تاسیسات آبیاری، بخش مهندسی آب، دانشکده کشا
محمدعلی زمردیان - استادیار بخش مهندسی آب، دانشکده کشاورزی، دانشگاه شیراز

چکیده مقاله:

در طراحی یک سد و سازه های هیدرولیکی وابسته به آن، اقتصادی بودن طرح حائز اهمیت فراوانی می باشد. در روش های به کار گرفته شده جهت طرح اقتصادی سازه های هیدرولیکی نظیر سرریز، علاوه بر آن که ظرفیت سرریز به اندازه فراوانی سیلاب های ممکن مرتبط می باشد، ارزش ریالی سد، هزینه سرریز و ارزش حیات و مایملک افراد زیر سد نیز در نظر گرفته میشوند. در تحقیق حاضر به منظور طراحی ارتفاع سد و ابعاد سرریز، اثرات تغییر طول سرریز بر روی ظرفیت ذخیره و تخلیه مخزن و درنهایت تاثیرات آن بر روی ارتفاع سد با استفاده از یک روش بهینه یابی هوشمند مبتنی بر الگوریتم ژنتیک بررسی شده و یک مدل بهینه یابی ارائه گردیده و علاوه بر آن اهمیت استفاده از ریسک بهینه در انتخاب سیلاب طراحی نشان داده شده است. مدل برای سد مخزنی بالا رود به کار برده شده و نتایج حاصله نشان میدهند که مدل به کار برده شده می تواند به عنوان ابزاری مناسب در طراح ها مورد استفاده قرار بگیرد.

کلیدواژه‌ها:

بهینه یابی - الگوریتم ژنتیک - ارتفاع سد - سرریز

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

عصاره, زهرا و محمدعلی زمردیان، ۱۳۸۵، بهینه یابی ارتفاع سد و ابعاد سرریز با استفاده از الگوریتم ژنتیک، هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده عمران،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (عصاره, زهرا و محمدعلی زمردیان، ۱۳۸۵)
برای بار دوم به بعد: (عصاره و زمردیان، ۱۳۸۵)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 765

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما