مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2428
  • بازدید دیروز : 628
  • بازدید کل : 3242950

پیوند ها

73- استفاده از شبكه عصبی در طراحی تزریق پی سدها


73- استفاده از شبكه عصبی در طراحی تزریق پی سدها

مشخصات نویسندگان مقاله استفاده از شبکه عصبی در طراحی تزریق پی سدها

علی کمک پناه - دانشیار بخش عمران، دانشکده فنی و مهندسی، دانشگاه تربیت مدرس، تهران
سهیل بختیاری - کارشناس ارشد مهندسی خاک و پی، دانشگاه تربیت مدرس، تهران

چکیده مقاله:

در این تحقیق روشی نوین با استفاده از قابلیت شبکه عصبی مصنوعی برای پیش بینی پارامترهای تزریق استفادهشده است. در این رشو شبکه تک لایه پرسپترون به عنوان یکی از پر کاربردترین انواع شبکه های عصبی، به کار گرفته شده است. از داده های سد اردبیل برای آموزش و آزمایش شبکه استفاده شده و با استفاده از دو روش میانگین – انحراف معیار و انتقال خطی این داده ها نرمالیزه شده اندو نتایج حاصل ازاین دو روش بر اساس شاخصهای ارزیابی معرفی شده با یکدیگر قیاس شده اند که منجر قه انتخاب تعداد نرون بهینه برای لایه میانی شده است. لازم به ذکر است که پارامترهای عمق، RQD، فشار آب لوژان به عنوان پارامترهای ورودی و پارامترهای مدت زمان تزریق، فشار تزریق و سیمان مصرفی به عنوان پارامترهای خروجی در نظر گرفته شده اند. اگرچه این پیش بینی برای سایر گمانه های سد مذکور قابل استفاده است ولی می توان از آن برای ساختگاه جدید با مشخصات حفاری جدید نیز استفاده کرد.

کلیدواژه‌ها:

عملیات تزریق - پارامترهای ورودی - پارامترهای خروجی - شبکه عصبی - پرسپترون - پس انتشار خطا

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

کمک پناه, علی و سهیل بختیاری، ۱۳۸۵، استفاده از شبکه عصبی در طراحی تزریق پی سدها، هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده عمران،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (کمک پناه, علی و سهیل بختیاری، ۱۳۸۵)
برای بار دوم به بعد: (کمک پناه و بختیاری، ۱۳۸۵)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 750

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما