مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 948
  • بازدید دیروز : 4730
  • بازدید کل : 3246200

پیوند ها

65- استفاده از خاك چسبنده مسلح به عنوان پوسته سدهای خاكی


65- استفاده از خاك چسبنده مسلح به عنوان پوسته سدهای خاكی

مشخصات نویسندگان مقاله استفاده از خاک چسبنده مسلح به عنوان پوسته سدهای خاکی

رضا نورزاد - استادیار گروه عمران، دانشکده عمران، مجتمع فنی و مهندسی نوشیروانی، م
عبدالمجید ایزدی - کارشناس ارشد ژئوتکنیک، مجتمع فنی و مهندسی نوشیروانی ، مازندران

چکیده مقاله:

در محلهایی که مصالح مناسب برای پوسته سدخاکی وجود ندارد، در این مقاله تکنیک جدیدی مبنی بر استفاده از خاک چسبنده موجود در محل به صورت مسلح در خاکریز معرفی می گردد. به منظور تعیین کارایی روش، تحلیل های متعددی با استفاده از روش اجزاء محدود و با نرم افزار PLAXIS انجام گردید. این تحلیل های تنش-کرنش با پارامترهای گوناگون برای دو حالت پایان ساخت و نخستین آبگیری انجام شد. نتایج این تحلیل ها نشان میدهد که اثرات تسلیح مفید است و منجر به کاهش تغییر مکان های افقی در بدنه و پی سد می گردد. میزان کاهش بستگی به نوع مصالح پی و خاکریز، ارتفاع خاکریز و تعداد ژئوتکستایلهای استفاده شده دارد. اثرات تسلیح برای خاکریز روی پی چسبنده نرم، برای مصالح خاکریز با سختی وضریب تراوایی کمتر و با تعداد ژئوتکستایلهای بیشتر به مراتب موثرتر است. در مورد ارتفاع خاکریز نیز می توان گفت که ارتفاع بهینه ای وجود دارد که اثرات تسلیح برای آن بیشتر می باشد.

کلیدواژه‌ها:

خاکریز مسلح - ژئوتکستایل - خاک چسبنده - پوسته سد - تحلیل تنش کرنش

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

نورزاد, رضا و عبدالمجید ایزدی، ۱۳۸۵، استفاده از خاک چسبنده مسلح به عنوان پوسته سدهای خاکی، هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده عمران

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (نورزاد, رضا و عبدالمجید ایزدی، ۱۳۸۵)
برای بار دوم به بعد: (نورزاد و ایزدی، ۱۳۸۵)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 512

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما