مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 179
  • بازدید دیروز : 628
  • بازدید کل : 3240701

پیوند ها

53- بررسی امكان وقوع شرایط زمینهای خاص در تونلهای انحراف سد بختیاری


53- بررسی امكان وقوع شرایط زمینهای خاص در تونلهای انحراف سد بختیاری

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی امکان وقوع شرایط زمینهای خاص در تونلهای انحراف سد بختیاری

امیرعبداله ایران زاده - کارشناسی ارشد مهندسی معدن

چکیده مقاله:

از مهمترین سازه های مورد استفاده در یک پروژه سدسازی درزمان اجرا و در بیشتر موارد در طول عمر آن ، سیستم انحراف سد است که بسته به الزامات طراحی و شرایط ساختگاه به صورت روباز یا زیرزمینی طراحی و اجرا می شود اهمیت این سازه ضرورت انجام بررسی و تحلیل های جامع را در زمان طراحی و اجرا روشن می سازد اصولا برخورد با شرایط گوناگون و متغیر در امتدادیک سازه زیرزمینی همانند تونل به دلیل تغییرات سطح تنش و جنس سنگ امری عادی بوده و بررسی شرایط متغیر و پیش بینی تمهیدات لازم در زمان طراحی برای اجتناب از مشکلات اجرایی و افزایش هزینه ها ضروری است در پروژه بختیاری توده سنگ ساختگاه از لایه های آهکی با شرایط کیفیت مختلف تشکیل شده و سیستم انحراف بصورت دورشته تونل موازی در نظر گرفته شده و شرایط خاص توپوگرافی ساختگاه سد و وجود ارتفاعات و دره های بسیار مرتفع و پرشیب منجر به تغییرات بسیار زیاد در روباره تونل ها شده است.

کلیدواژه‌ها:

تونل انحراف - زمینهای خاص - مچاله شوندگی - انفجار سنگ

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

ایران زاده, امیرعبداله، ۱۳۹۰، بررسی امکان وقوع شرایط زمینهای خاص در تونلهای انحراف سد بختیاری، نهمین همایش ملی تونل، تهران، انجمن تونل ایران

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (ایران زاده, امیرعبداله، ۱۳۹۰)
برای بار دوم به بعد: (ایران زاده، ۱۳۹۰)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 392

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما