مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 455
  • بازدید دیروز : 874
  • بازدید کل : 3225277

پیوند ها

101-دیوارهای پیش ساخته ساختمانی از كامپوزیت های معدنی


101-دیوارهای پیش ساخته ساختمانی از كامپوزیت های معدنی

مشخصات نویسندگان مقاله دیوارهای پیش ساخته ساختمانی از کامپوزیت های معدنی

سیدرضا آیت اللهی - کارشناس ارشد عمران سازه - دانشگاه یزد
وحید مطهری نیا - دانشجوی عمران، دانشگاه جامع علمی کاربردی

چکیده مقاله:

ایران بعنوان دارنده بالاترین منابع گچ معدنی درجهان، استفاده استراتژیک از این ماده طبیعی را با تکنولوژی و فناوری بالایی آغاز نموده است و در تلاش است از این گزار، مصرف سنتی آنرا کاهش داده و وبهره وری محصول را تا حدممکن افزایش دهد. خواص کاربردی گچ مانند استحصال آسان، هزینه کم استخراج، ارزان بودن و وجود آن در سراسر کشور از جمله دلایل انتخاب آن بعنوان ماده پایه این کامپوزیت می باشد. در این نوع از کامپوزیت معدنی، خواص ضعیف گچ (شکنندگی، ضعف مقابل رطوبت، مقاومت فشاری و خمشی پایین) اصلاح شده و با استفاده از ترکیبات کربنات و پایه رسی به علاوه الیاف، مقاومت فشاری و کششی بسیار بالایی را به ترکیبات اولیه آن می افزایند تا حدی که ضمت پایین آوردن فوق العاده وزن مخصوص محصول، مقاومت کششی و فشاری ان را نیز تا حد دیوارهای بتونی افزایش می دهد این محصول در عین آکوستیک بودن، در برابر زلزله نیز بسیار مقاوم بوده و با توجه به سایر مشخصات عالی آن (همچون وزن سبک و توان خمشی و کششی بالا) در صورت تخریب در زلزله، به هیچ عنوان منجر به آسیب جانی نمی شود. دیوارهای پیش ساخته کامپوزیت ضمن قیمت بسیار مناسب آن نسبت به سایر مصالح ساختمانی، از سرعت اجرایی بسیار بالایی نیز برخوردار است تا حدی که دریک شیفت کاری 8 سااعته با 3 کارگر میتوان 108 متر مربع آنرا نصب نمود و بصورت تمام شده تحویل داد. در این مقاله ضمن معرفی دیوارهای فوق الذکر، به اثرات مثبت و منفی استفاده از این دیوارها، روشهای تولید، انواع روشهای اجرا، جزئیات اجرایی اشاره و همچنین نمونه هایی از پروژه های اجرا شده در ایران مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.

کلیدواژه‌ها:

دیوارهای پیش ساخته - کامپوزیت - مقاومت

نحوه استناد به مقاله:

برای بار اول: (آیت اللهی, سیدرضا و وحید مطهری نیا، ۱۳۸۸)
برای بار دوم به بعد: (آیت اللهی و مطهری نیا، ۱۳۸۸)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 433

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما