مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 618
  • بازدید دیروز : 4730
  • بازدید کل : 3245870

پیوند ها

76- چارچوبی برای تعیین ساختار شكست كار WBS پروژه های تونلسازی


76- چارچوبی برای تعیین ساختار شكست كار WBS پروژه های تونلسازی

مشخصات نویسندگان مقاله چارچوبی برای تعیین ساختار شکست کار WBS پروژههای تونلسازی

الناز صیامی ایردموسی - دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معدن
مجید عطایی پور - استادیار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فرشاد آیت اللهی - شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس
هادی هراتیان -

چکیده مقاله:

ساختار شکست کار WBS یکی از اساسی ترین مفاهیم مدیریت پروژه است که پایه و اساسی را برای تعریف محدوده کار پروژه فراهم کرده و با انسجام دادن به آن دقت برآوردهای هزینه و زمان را به بود می بخشد مدیریت کارا و موثر پروژه های تونلسازی یک نیاز اساسی در شرایط کنونی به لحاظ محدودیت های موجوددر منابع تامین وجه و افزایش انتظارات عموم می باشد از آنجا که شرایط و متغیرهای متعددی در مدیریت پروژه های تونلسازی موثرند برای تعیین wBS باید ازمتدلوژی دقیق و مشخصی استفاده شود با وجود اهمیت WBS تحقیقات اندکی پیرامون متدلوژی تعیین ساختار شکست کار در یک پروژه تونلسازی انجام شده است دراین تحقییق چارچوبی برمبنای استفاده از شبکه های عصبی برای تعیین WBS پروژه های تونلسازی ارائه شده است. دراین چارچوب با توجه به ویژگیهای پروژههای تونلسازی به عنوان ورودی اصلی مدل ساختار شکست کار با استفاده از شبکه های عصبی تعیین میشود. برای ارزیابی مدل، ساختار شکست کار پروژه تونل انحراف آب سد گلابر در چارچوب ارائه شده تهیه شد. با مقایسه نتایج حاصل از مرحله ارزیابی و ساختار شکست کار واقعی، می توان نتیجه گرفت که شبکه های عصبی طراحی شده به خوبی عناصر و ساختار WBS یک پروژه تونلسازی را شناسایی می کنند. بنابراین از خروجی مدل ارائه شده می توان به عنوان WBS اولیه که نیاز به اصلاحاتی دارد استفاده کرد.

کلیدواژه‌ها:

ساختار شکست کار - Wbs - تونلسازی - شبکه های عصبی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

صیامی ایردموسی, الناز؛ مجید عطایی پور؛ فرشاد آیت اللهی و هادی هراتیان، ۱۳۹۰، چارچوبی برای تعیین ساختار شکست کار WBS پروژههای تونلسازی، نهمین همایش ملی تونل، تهران، انجمن تونل ایران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (صیامی ایردموسی, الناز؛ مجید عطایی پور؛ فرشاد آیت اللهی و هادی هراتیان، ۱۳۹۰)
برای بار دوم به بعد: (صیامی ایردموسی؛ عطایی پور؛ آیت اللهی و هراتیان، ۱۳۹۰)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 682

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما