مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 539
  • بازدید دیروز : 865
  • بازدید کل : 3224487

پیوند ها

325-بررسی مدلهای رفتارتحلیلی اتصالات قابهای بتن آرمه موجود در مقابل زلزله


325-بررسی مدلهای رفتارتحلیلی اتصالات قابهای بتن آرمه موجود در مقابل زلزله

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی مدلهای رفتارتحلیلی اتصالات قابهای بتن آرمه موجود در مقابل زلزله

فرید حکمتی کرد - دانشجوی کارشناسی ارشد سازه
علیرضا مناف پور - استادیار دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه

چکیده مقاله:

اتصالات تیر - ستون در قابهای بتن مسلح از جمله عناصر کلیدی در تعیین رفتار سازه در مقابل انواع بارها می باشد نقش این اتصالات در مقابل بارهای جانبی بخصوص رخدادهای قوی لرزه ای بسیار مهم بوده و رفتار سازه های بتن مسلح در زلزله های گذشته نشان میدهد که اتصالات تاثیر قابل توجهی در میزان و شدت خرابی های حاصله داشته اند. از سوی دیگر تجارب بدست آمده در زلزله های گذشته منجر به در نظر گرفتن تمهیدات جدید طراحی اتصال در آیین نامه های فعلی شده است. با توجه به عدم رعایت این تمهیدات در سازه ای موجود که در دهه های گذشته ساخته شده اند نیاز به ارزیابی، و بهسازی این اتصالات بطور جدی در سالهای اخیر مطرح شده است. دراین تحقیق پس از مرور مدلسازی های تحلیل موجود برای اتصالات بتن آرمه، مکانیسم های گسیختگی حاکم بر رفتار اتصالات تحت بار لرزه ای بررسی شده و یک مدل تحلیلی برای اتصالات تیر - ستون خارجی پیشنهاد می شود. درادامه دقت مدل ارائه شده با استفاده از نتایج آزمایشگاهی موجود مورد ارزیابی قرار می گیرد که نتایج بدست آمده بیانگر دقت قابل قبول مدل ارائه شده می باشد.

کلیدواژه‌ها:

اتصالات تیر- ستون - قابهای بتن آرمه موجود - مدلسازی - مکانیسم خرابی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

حکمتی کرد, فرید و علیرضا مناف پور، ۱۳۸۹، بررسی مدلهای رفتارتحلیلی اتصالات قابهای بتن آرمه موجود در مقابل زلزله، پنجمین کنگره ملی مهندسی عمران، مشهد، دانشگاه فردوسی مشهد


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (حکمتی کرد, فرید و علیرضا مناف پور، ۱۳۸۹)
برای بار دوم به بعد: (حکمتی کرد و مناف پور، ۱۳۸۹)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 610

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما