مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 366
  • بازدید دیروز : 874
  • بازدید کل : 3225188

پیوند ها

115- برآورد نتایج تحلیل دینامیكی غیر خطی به كمك تحلیل استاتیكی غیر خطی تطبیقی


115- برآورد نتایج تحلیل دینامیكی غیر خطی به كمك تحلیل استاتیكی غیر خطی تطبیقی

مشخصات نویسندگان مقاله برآورد نتایج تحلیل دینامیکی غیر خطی به کمک تحلیل استاتیکی غیر خطی تطبیقی

نوید مهدوی - عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند
حامد مهدوی - کارشناس ارشد خاک و پی
حمیدرضا احمدی - دانشجوی دکتری دانشگاه تربیت مدرس

چکیده مقاله:

برایتخمین عملکرد لرزه ای سازه تحت اثربارهای لرزه ای روش تحلیل دینامیکی افزایشی IDA درسالهای اخیر مورد توجه قرارگرفته است روش IDA روش جدیدی است که میتواند رابطه بین ظرفیت و نیاز لرزه ای را به خوبی نشان یدهد نتایج این تحقیق به صورت منحنی IDA معرفی میگردد این منحنی ازدو محورIM که نشانگر مقیاس شدت لرزه ای و EDP که نشانگر پاسخ لرزه ای سازه برپایه پارامترهای نیاز مهندسی است تشکیل شده است تحلیل IDA شامل انجام تحلیل های دینامیکی غیرخطی افزایشی است که تحت اثرگروهی از رکوردهای زمین لرزه که تا مقدار IM مشخصی مقیاس گردیده اند انجام میگیردد مقادیر IM به گونه ای انتخاب میشود تابتواند رفتار سازه راازمرحله الاستیک تا فروریزش نهایی نشان دهد همانطور که به نظر می رسد دراین روش درهرمرحله یک تحلیل تاریخچه زمانی غیرخطی بایستی برروی سازه انجام شود به همین دلیل این روش ازنظر محاسباتی پرهزینه است این موضوع باعث گردیده تا روشهای تقریبی توسط محققین پیشنهاد گردد.

کلیدواژه‌ها:

تحلیل دینامیکی غیرخطی افزایشی - تحلیل پوش اور تطبیقی - منحنی IDA - طراحی عملکرد

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

مهدوی, نوید؛ حامد مهدوی و حمیدرضا احمدی، ۱۳۹۱، برآورد نتایج تحلیل دینامیکی غیر خطی به کمک تحلیل استاتیکی غیر خطی تطبیقی، سومین کنفرانس ملی سازه و فولاد و اولین کنفرانس ملی سازه های سبک فولادی (LSF)، تهران، انجمن سازه های فولادی ایران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (مهدوی, نوید؛ حامد مهدوی و حمیدرضا احمدی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (مهدوی؛ مهدوی و احمدی، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 622

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما