مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 376
  • بازدید دیروز : 628
  • بازدید کل : 3240898

پیوند ها

103-تحلیل تاثیر راه اندازی خط مترو بر سهم وسایل نقلیه مختلف در دسترسی به فرودگاههای امام خمینی و مهرآباد


103-تحلیل تاثیر راه اندازی خط مترو بر سهم وسایل نقلیه مختلف در دسترسی به فرودگاههای امام خمینی و مهرآباد

مشخصات نویسندگان مقاله تحلیل تاثیر راه اندازی خط مترو بر سهم وسایل نقلیه مختلف در دسترسی به فرودگاههای امام خمینی و مهرآباد

امیررضا ممدوحی (شناسه پژوهشگر - Researcher ID: ۶۴)
استادیار دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست، دانشگاه تربیت مدرس، تهران
محمود صفارزاده (شناسه پژوهشگر - Researcher ID: ۵۶)
استاد دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست، دانشگاه تربیت مدرس، تهران
ابوالفضل طاهرپور - کارشناسی ارشد راه و ترابری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، بلوا
مهدی یزدان پناه - کارشناسی ارشد راه و ترابری

چکیده مقاله:

افزایش روزافزون وسایل نقلیه شخصی و به تبع آن ترافیک شهری و حومه شهری جادهها از یکسو ونگرانیهای زیست محیطی و آلودگی ناشی از این وسایل نقلیه از سوی دیگر، نیاز به توسعه حمل و نقل همگانی(به خصوصمترو) را بیشاز پیشنمایان میسازد. در این مقاله با استفاده از دو گروه اطلاعات حاصل از پیمایش در قالب ترجیح بیان شده و ترجیح مشاهده شده، به بررسی تغییر سهم وسایل نقلیه در دسترسی بهفرودگاههای امام خمینی و مهرآباد پرداخته شده است. پیمایشهای انجام شده به صورت 24 ساعته و به شکل مصاحبه حضوری در سالن پیشخوان این فرودگاهها درآبان سال 1389 و اردیبهشت و خرداد 1390 انجام شد.تحلیل تعداد 1021 پرسشنامه حاصل از پیمایش رجحان مشاهده شده و 2980 پرسشنامه حاصل از پیمایش رجحان بیان شده، نشان میدهد که بیشاز 90 درصد مسافران برای دسترسی به این دو فرودگاه از حمل و نقلخصوصی استفاده میکنند و در صورت راه اندازی مترو 21.5 و 23.3 درصد از مسافران تمایل به استفاده از این وسیله برای دسترسی به فرودگاههای مهرآباد و امام دارند همچنین حدود 9 درصد از مسافران شاتل ون را بهعنوان وسیله ترجیحی خود برای دسترسی به این دو فرودگاه برگزیدند

کلیدواژه‌ها:

سهم وسیله - دسترسی به فرودگاه - ترجیح مشاهده شده - ترجیح بیان شده، مترو

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

ممدوحی, امیررضا؛ محمود صفارزاده؛ ابوالفضل طاهرپور و مهدی یزدان پناه، ۱۳۹۱، تحلیل تاثیر راه اندازی خط مترو بر سهم وسایل نقلیه مختلف در دسترسی به فرودگاههای امام خمینی و مهرآباد، یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران، تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (ممدوحی, امیررضا؛ محمود صفارزاده؛ ابوالفضل طاهرپور و مهدی یزدان پناه، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (ممدوحی؛ صفارزاده؛ طاهرپور و یزدان پناه، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 599

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما