مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 643
  • بازدید دیروز : 4730
  • بازدید کل : 3245895

پیوند ها

96-تحلیل و ارزیابی مبانی تئوریك مؤثر در توسعه مدلهای تخصیص حمل و نقل همگانی


96-تحلیل و ارزیابی مبانی تئوریك مؤثر در توسعه مدلهای تخصیص حمل و نقل همگانی

مشخصات نویسندگان مقاله تحلیل و ارزیابی مبانی تئوریک مؤثر در توسعه مدلهای تخصیص حمل و نقل همگانی

شهریار افندی زاده - دانشیار دانشکده مهندسی عمران، تهران، دانشگاه علم و صنعت ایران
سیدابراهیم عبدالمنافی - دانشجوی دکتری مهندسی برنامه ریزی حمل و نقل، تهران
سجاد خلیلی - دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی برنامه ریزی حمل و نقل، کارشناسترافیکم

چکیده مقاله:

افزایشتقاضا در استفاده از سیستمهای حمل و نقل همگانی بهخصوصدر شهرهای بزرگ دنیا سبب شده است تا اختصاصمنابع و توسعه متناسب زیرساختها برای این دسته از تسهیلات به چالشی جدی برای سیاستگذاران حمل و نقل و برنامهریزان شهری تبدیل شود. دستیابی به چگونگی توزیع مسافران در شبکه حمل و نقل همگانی و مدلسازی فرآیند انتخاب مسیر توسط آنها را میتوان مهمترین گام در ارزیابی و تحلیل عملکرد شبکه دانست. در چهار دهه گذشته مدلهای بسیاری جهت حل مسأله تخصیص جریان مسافران در شبکه های حمل و نقل همگانی پیشنهاد شدهاند. مبانی ساختاری مدلهای توسعهیافته در هردوره متأثر از مدلهای تخصیصدر سیستم حمل و نقل شخصی بودهاند با این تفاوت که به سبب تأثیرپذیری بیشتر از پارامترهای محیطی و رفتاری، فرآیند انتخاب مسیر مسافران در سیستم حمل و نقل همگانی ازپیچیدگی قابل ملاحظهای نسبت به سیستم حمل و نقل شخصی برخوردار میباشد. مدلهای مذکور عمدتاً در دو دسته کلی مدلهای تواترمبنا و برنامهمبنا قرار میگیرند و متناسب با کمیت و کیفیت دادههایورودی سطوح مختلفی از اطلاعات را در اختیار تحلیلگر قرار خواهند داد. در این مقاله تلاشمیشود تا با بیان مبانی تئوری در شکلگیری مدلهای رفتاری انتخاب مسیر مسافران در سیستم حمل و نقل همگانی،زمینه شناخت و مقایسهی مدلهای مذکور فراهم شود. بی تردید شناخت ساختار و مبانی پایهی مدلهای ارائه شده میتواند نقشارزندهای در توسعه مدلهای آتی ایفا نماید.

کلیدواژه‌ها:

مدلسازی انتخاب مسیر - تخصیصدر سیستم حمل و نقل همگانی - تواترمبنا - برنامهمبنا

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

افندی زاده, شهریار؛ سیدابراهیم عبدالمنافی و سجاد خلیلی، ۱۳۹۱، تحلیل و ارزیابی مبانی تئوریک مؤثر در توسعه مدلهای تخصیص حمل و نقل همگانی، یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران، تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (افندی زاده, شهریار؛ سیدابراهیم عبدالمنافی و سجاد خلیلی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (افندی زاده؛ عبدالمنافی و خلیلی، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 645

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما