مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4505
  • بازدید دیروز : 628
  • بازدید کل : 3245027

پیوند ها

92-تحلیل بار افزون برای سازه های نامتقارن در پلان


92-تحلیل بار افزون برای سازه های نامتقارن در پلان

مشخصات نویسندگان مقاله تحلیل بار افزون برای سازه های نامتقارن در پلان

بهمن داعی - دانشجوی دکترای سازه دانشکده مهندسی دانشگاه تربیت مدرس تهران
علی اکبر آقا کوچک (شناسه پژوهشگر - Researcher ID: ۸۴۲)
استاد گروه سازه دانشکده مهندسی دانشگاه تربیت مدرس تهران

چکیده مقاله:

ارزیابی لرزه ای و عملکرد سازه ها در طول زلزله یکی از مسائل مهم در مهندسی زلزله است. آنالیز استاتیکی غیر خطی یا آنالیز پوش آور امروزه در کارهای عملی مهندسی برای تخمین نیاز لرزه ای سازه ها و تعیین عملکرد آنها مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از این شیوه تحلیل برای سازه های نامتقارن خصوصاً در تعیین تغییر مکان هدف اصلاحاتی مورد نیاز است. در این تحقیق 15 سازه فولادی نامتقارن در پلان، با نامتقارنی در یک جهت و با طبقات و درصد های نامتقارنی مختلف مورد بررسی قرار گرفته اند. کلیه سازه های فوق ابتدا بر اساس ضوابط آیین نامه های معتبر
بارگذاری و طراحی شده اند و سپس تحلیل بارافزون بر روی آنها از روش های مختلف آیین نامه ای انجام شده است . سپس نتایج تحلیل های بار افزون با نتایج تحلیل تاریخچه زمانی غیر خطی مقایسه شده اند و دقت نتایج آنها با یکدیگر مقایسه شده است . نتایج نشان می دهد که روشهای ارائه شده در FEMA- 440 تخمین مناسبتری از تغییر مکان هدف ارائه می دهند. اما کلیه روشها تغییر مکان قسمت سخت سازه 1 های نامتقارن را دست پایین پیش بینی می کنند.

کلیدواژه‌ها:

تحلیل بار افزون، پوش آور - سازه های نامتقارن - تغییر مکان هدف - تحلیل استاتیکی غیرخطی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

داعی, بهمن و علی اکبر آقا کوچک، ۱۳۸۸، تحلیل بار افزون برای سازه های نامتقارن در پلان، هشتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، شیراز، دانشگاه شیراز


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (داعی, بهمن و علی اکبر آقا کوچک، ۱۳۸۸)
برای بار دوم به بعد: (داعی و آقا کوچک، ۱۳۸۸)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 693

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما