مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 965
  • بازدید دیروز : 923
  • بازدید کل : 3250204

پیوند ها

29-بررسی تحلیلی و آئین نامه ای فرآیند وقوع تخیب های برشی و محوری درستونهای سازه های بتن مسلح موجود


29-بررسی تحلیلی و آئین نامه ای فرآیند وقوع تخیب های برشی و محوری درستونهای سازه های بتن مسلح موجود

نویسندگان مقاله بررسی تحلیلی و آئین نامه ای فرآیند وقوع تخیب های برشی و محوری درستونهای سازه های بتن مسلح موجود

محمدرضا آزادی کاکاوند - کارشناس ارشد سازه
محمد خان محمدی - استادیار دانشگاه تهران

چکیده :

با نگاهی به تحقیقات انجام شده پیشین و داده های بدست آمده از زلزله ها میتوان دریافت که ستونهای بتن مسلح که درآ«ها میلگرهای برشی به میزان کم یا با فواصل زیاد بکاررفته است درحین زلزله دربرابر تخریب برشی و متعاقبا تخریب محوری آسیب پذیرند براساس داده های آزمایشگاهی بدست آمده با استفاده از سطح تخریب می توان عوامل موثر جهت شروع تخریب برشی و تخریب محوری درساختمان می شود را شناسایی نمود با شروع گسیختگی برشی درستون ظرفیت حمل بار محوری نیز شروع به کاهش می نماید جزئیات و میزان ارماتورگذاری عرضی تاثیر قابل توجهی بررفتار برشی محوری ستون خواهد داشت درایننوشتار با استفاده ازمدل اندرکنشی خمش برش و نیروی محوری پارامترهای تاثیر گذار درووقع تخریب های برشی و محوری مورد بررسی قرارمی گیرند درانتها نتایج بدست آمده از انالیز بارافزون یک مدل سه طبقه سه دهانه که یکبار براساس مدل مصالح تک محوری و یکبار توسط ضوابط آیین نامه ASCE/SEI 41 مدل گردیده اند نیز با یکدیگر مقایسه شدند که حاکی از وجود تطابق خوبی بین نتایج دو روش مدلسازی درمقدار جابجایی نسبی وقوع تخریب برشی است.

کلیدواژه‌ها:

تخریب برشی و محوری - المان تیر ـ ستون - مدل مصالح تک محوری - منحنی حدی

استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

آزادی کاکاوند, محمدرضا و محمد خان محمدی، ۱۳۹۱، بررسی تحلیلی و آئین نامه ای فرآیند وقوع تخیب های برشی و محوری درستونهای سازه های بتن مسلح موجود، چهارمین کنفرانس ملی بتن ایران، تهران، انجمن بتن ایران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (آزادی کاکاوند, محمدرضا و محمد خان محمدی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (آزادی کاکاوند و خان محمدی، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1019

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما