مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 587
  • بازدید دیروز : 923
  • بازدید کل : 3249826

پیوند ها

20-بررسی میزان تمایل شهروندان به سفرهای پیاده و شناسایی عوامل بازدارنده آن براساس تحلیل رفتاری عابرین پیاده


20-بررسی میزان تمایل شهروندان به سفرهای پیاده و شناسایی عوامل بازدارنده آن براساس تحلیل رفتاری عابرین پیاده

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی میزان تمایل شهروندان به سفرهای پیاده و شناسایی عوامل بازدارنده آن براساس تحلیل رفتاری عابرین پیاده (بررسی موردی در شهرستان آمل)

غلامعلی بهزادی - دکتری راه وترابری، استادیار دانشگاه غیرانتفاعی شمال، آمل
حامد نظری - دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی حمل ونقل، دانشگاه غیرانتفاعی شما

چکیده مقاله:

پیاده روی به عنوان یکی از اصلی ترین ارکان حمل ونقل درون شهری علاوه برسفرهای با پیاده روی کامل، به عنوان سیستم مکمل بخشی از تمامی سفرهای درون شهری را شامل می شود. رفتار عابر پیاده تاثیر به سزایی در نوع و میزان شکل گیری سفرهای پیاده دارد. از این رو شناسایی درست تمایلات و مشکلات عابرین موجب ارائه راهکارهای مناسب برای ارتقای کیفیت پیاده روی و افزایشاستفاده از سیستم حمل ونقل پیاده می شود. این تحقیق با توجه به رویکرد انسانی پیاده روی و برقراری ارتباط مناسب بین عابرین و پیاده روی در سفرهای درون شهری، به مطالعه رفتاری روی نظرات و تمایلات عابرین براساس بررسی موردی در شهرستان آمل پرداخته و در پایان راهکارهایی در جهت افزایش همسو سازی سیستم های عابر پیاده با تمایلات شهروندان ارائه شده است

کلیدواژه‌ها:

عابرپیاده، مطالعه رفتاری - پیاده روی - تمایلات شهروندان

استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

بهزادی, غلامعلی و حامد نظری، ۱۳۹۱، بررسی میزان تمایل شهروندان به سفرهای پیاده و شناسایی عوامل بازدارنده آن براساس تحلیل رفتاری عابرین پیاده (بررسی موردی در شهرستان آمل)، یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران، تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (بهزادی, غلامعلی و حامد نظری، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (بهزادی و نظری، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 772

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما