مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1092
  • بازدید دیروز : 874
  • بازدید کل : 3225914

پیوند ها

16-بررسی و مقایسه تحلیلهای خطی و غیر خطی تنشهای حرارتی در روسازیهای بتنی


16-بررسی و مقایسه تحلیلهای خطی و غیر خطی تنشهای حرارتی در روسازیهای بتنی

مشخصات نویسندگان مقاله مقایسه تحلیلهای خطی و غیر خطی تنشهای حرارتی در روسازیهای بتنی

ابوالفضل حسنی (شناسه پژوهشگر - Researcher ID: ۶۲)
دانشیار بخش مهندسی عمران، دانشکده فنی و مهندسی، دانشگاه تربیت مدرس،
رضا جالینوس - کارشناس ارشد راه و ترابری، دانشگاه تربیت مدرس، تهران

چکیده مقاله:

یکی از انواع تنشهایی که در روسازیهای بتنی به وجود می آید، تنشهای حرارتی می باشد. از آنجایی که بتن نسبت به قیر در پاسخ به تغییرات حرارتی محیط، کمتر قادر به تغییر شکل می باشد، تنشهای حرارتی در روسازیهای بتنی نیز حائز اهمیت بوده و در تحلیل عملکرد آنها بایستی همانند تنشهای ناشی از بار ترافیک منظور گردند. تغییرات حرارتی در روسازیهای بتنی می تواند منجر به تاییدگیهای در دالها شوند که خود به تنهایی و یا با جمع شدن با تنشهای ناشی از بار ترافیک که اصطلاحا تنشهای ترکیبی نامیده می شوند، باعث ترک خوردگی و شکست روسازی گردند و بنابراین تحلیل ترافیک که اصطلاحا تنشهای ترکیبی نامیده میشوند، باعث ترک خوردگی و شکست روسازی گردند و بنابراین تحلیل و بررسی مقادیر این تنشها ضروری می باشد. با استفاده از نتایج بدست آمده از این تحقیق و بررسی اختلاف ناشی از تحلیلهای خطی و غیر خطی تنشهای تاییدگی و ترکیبی در روسازیهای بتنی، می توان نتیجه گرفت که تنشهای ترکیبی ناشی از بار ترافیک و شیب حرارتی روزانه که با فرض توزیع غیر خطی دما در دال محاسبه می گردند، می توانند تا 26 درصد و تنشهای ترکیبی ناشی از بار ترافیک و شیب حرارتی شبانه تا 16 درصد، بسته به درجه غیر خطی بودن توزیع دما در عمق دال، بیشتر از مقادیر متناظر حاصل از تحلیلهای خطی خود نظیر تحلیل وسترگارد باشند.

کلیدواژه‌ها:

روسازی بتنی - تنشهای حرارتی - تنشهای تابیدگی - تنشهای ترکیبی

استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

حسنی, ابوالفضل و رضا جالینوس، ۱۳۸۵، مقایسه تحلیلهای خطی و غیر خطی تنشهای حرارتی در روسازیهای بتنی، هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده عمران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (حسنی, ابوالفضل و رضا جالینوس، ۱۳۸۵)
برای بار دوم به بعد: (حسنی و جالینوس، ۱۳۸۵)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 735

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما