مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 159
  • بازدید دیروز : 572
  • بازدید کل : 3248475

پیوند ها

13-مقایسه تحلیل پاسخ زمین با استفاده از نرم افزارهای QUAKEW و ProShake


13-مقایسه تحلیل پاسخ زمین با استفاده از نرم افزارهای QUAKEW و ProShake

مشخصات نویسندگان مقاله مقایسه تحلیل پاسخ زمین با استفاده از نرم افزارهای QUAKE/W و ProShake

ناصر مقدس تفرشی - استادیار دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دانشکده مهندسی عمران
عادل عساکره - دانشجوی دکتری خاک و پی ، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

چکیده مقاله:

ارزیابی پاسخ زمین یکی از مهمترین مسائلی است که در مسائل ژئوتکنیک لرزه ای مطرح می باشد. تحلیل پاسخ زمین جهت پیش بینی حرکات سطح زمین و تدوین طیف پاسخ طرح بمنظور تعیین تنش ها و کرنش های دینامیکی برای ارزیابی پدیده روانگرایی و محاسبه نیروهای ناشی از زلزله در تحلیل پایداری زمین وسازه های حائل بکار میروند. هدف از این مقاله مقایسه ای بین نتایج نرم افزار QUAKE/W و ProShake می باشد. همانگونه که در راهنمای برنامه proshake نیز شرح داده شده است، هدف از تهیه این ترم افزار تهیه یک نسخه جهت استفاده راحت کاربران (user-friendly) بوده است. این برنامه بر اساس برنامه SHAKE ، از برنامه های تحلیل پاسخ زمین تهیه شده در دانشگاه برکلی کالیفرنیا نوشته شده است. در آنالیزهای انجام شده حرکت ورودی برنامه QUAKE/W برای برنامه proShake نیز استفاده شده است. راهنمای استفاده از برنامه proShake شبیه برنامه SHAKE91 است. در واقع می توان گفت در این مقاله مقایسه ای بین QUAKE/W و SHAKE91 انجام شده است. انجام این مقایسه با proShake فقط به دلیل راحتی کار کردن با این برنامه بوده است. در این مقاله پاسخ شتاب، سرعت و جابجائی در سطح زمین، پاسخ طیفی شتاب، حداکثر شتاب و تنش برشی نسبت به عمق برآورد و مقایسه شده است.

کلیدواژه‌ها:

تحلیل پاسخ زمین - تحلیل معادل خطی - کرنش برشی - مدول برشی

استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

مقدس تفرشی, ناصر و عادل عساکره، ۱۳۸۵، مقایسه تحلیل پاسخ زمین با استفاده از نرم افزارهای QUAKE/W و ProShake، هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده عمران،


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (مقدس تفرشی, ناصر و عادل عساکره، ۱۳۸۵)
برای بار دوم به بعد: (مقدس تفرشی و عساکره، ۱۳۸۵)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 718

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما