مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 882
  • بازدید دیروز : 874
  • بازدید کل : 3225704

پیوند ها

10-تحلیل روند جریان شكست سد در حالت دو بعدی با استفاده از روش گالركین پراكنده و مقایسه آن با نتایج آزمایشگاهی


10-تحلیل روند جریان شكست سد در حالت دو بعدی با استفاده از روش گالركین پراكنده و مقایسه آن با نتایج آزمایشگاهی

مشخصات نویسندگان مقاله تحلیل روند جریان شکست سد در حالت دو بعدی با استفاده از روش گالرکین پراکنده و مقایسه آن با نتایج آزمایشگاهی

مسعود امیدوار - کارشناسی ارشد سازه های هیدرولیکی، دانشگاه شهید باهنر، کرمان
محمدجواد خانجانی - استاد بخش عمران، دانشگاه شهید باهنر، کرمان

چکیده مقاله:

معادلات ناویراستوکس جریان آب کم عمق موج سیلابی حاصل از گشایش ناگهانی یک دریچه کشویی یا واژگونی یک سد را می تواند تعریف نماید. روشهای تحلیلی برای حل این مسئله وابسته به شرایط خاص و در حالت یک بعدی می باشد، که در حالتهای کلی تر منجر به روابط بسیار پیچیده و مشکل می باشد. روشهای عددی متعددی برای حل این مسئله بکار برده شده که هرکدام دارای معایب و مزایایی می باد. در این مقاله یک حالت خاص از اجزا محدود که روش گالرکین پراکنده می باشد، برای تحلیل این مسئله به کار برده شده است. المان بکار برده شده یک المان مثلثی 3 گرهی می باشد. داده های حاصل از این تحلیل با داده های بدست آمده از یک آزمایش بر روی یک کانال مستطیلی افقی شیشه ای که در آزمایشگاه هیدرولیک دانشگاه باهنر کرمان انجام شده، مقایسه شده است. شرایط آزمایش در حالتی است که بستر پائین دست دارای آب می باشد. نتایج بدست آمده حاکی از مناسب بودن روش گالرکین پراکنده برای حل مسائل پیچیده ای مثل شکست سد، می باشد.

کلیدواژه‌ها:

گالرکین - پراکنده ، شکست سد - دریچه کشویی - کانال شیشه ای

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

امیدوار, مسعود و محمدجواد خانجانی، ۱۳۸۵، تحلیل روند جریان شکست سد در حالت دو بعدی با استفاده از روش گالرکین پراکنده و مقایسه آن با نتایج آزمایشگاهی، هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده عمران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (امیدوار, مسعود و محمدجواد خانجانی، ۱۳۸۵)
برای بار دوم به بعد: (امیدوار و خانجانی، ۱۳۸۵)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 579

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما