مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 401
  • بازدید دیروز : 628
  • بازدید کل : 3240923

پیوند ها

18-بررسی اقتصادی تاثیر افزایش مقاومت بتن در سازه های قاب خمشی بتن مسلح


18-بررسی اقتصادی تاثیر افزایش مقاومت بتن در سازه های قاب خمشی بتن مسلح

مقاله بررسی اقتصادی تاثیر افزایش مقاومت بتن در سازه های قاب خمشی بتن مسلح

چکیده مقاله:

با عنایت به اینکه آیین نامه های زلزله روز به روز ضوابط سختگیرانه تری درجهت طراحی لرزه ای اعمال می کنند این امر باعث افزایش هرچه بیشتر ابعاد المانهای تیر و ستون در سازه های بتن آرمه ای می شود که به نوبه خود تاثیر منفی در ساختار معماری ساختمان خواهد داشت. اگرچه افزایش مقاومت فشاری بتن تا حدودی باعث کاهش این ابعاد می شود اما محدودیتهایی از لحاظ اقتصادی نیز وجود دارد. در این تحقیق به تعداد 54 عدد ساختمان بتن آرمه از 2 طبقه الی 25 طبقه مدلسازی شده، همچنین برای هریک از مدلها مقاومت فشاری بتن از 20 الی 60 مگاپاسکال با افزایش 5 مگاپاسکال تغییر داده شده و مطابق با آیین نامه 2800 ویرایش سوم و آیین نامه ACI تحلیل و طراحی و بهینه سازی شده است سپس هزینه ساخت هرکدام از مدلها برمبنای آهن آلات، حجم بتن و قالببندی استخراج و در نهایت تحلیل حساسیت برای هر کدام از موارد ذکر شده بررسی و مقایسه شده است. این تحقیق نشان میدهد حرکت به سمت بتنهای با مقاومت 300 الی 400 باعث هرچه اقتصادی تر شدن ساختمانهای بتنی با سیستم قابل خمشی خواهد گردید که رسیدن به این تراز مقاومت به اهتمام مسئولان و پژوهشگران در زمینه ی تکنولوژی بتن نیاز دارد.

قاب خمشی بتنی

 

کلیدواژه‌ها:

ساختمان بتن آرمه، مقاومت فشاری، هزینه ساخت، بهینه سازی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

بدری بنام, مسعود و علی داوران، ۱۳۸۸، بررسی اقتصادی تاثیر افزایش مقاومت بتن در سازه های قاب خمشی بتن مسلح، نخستین کنفرانس بین المللی تکنولوژی بتن، تبریز، مرکز ملی مقاوم سازی،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (بدری بنام, مسعود و علی داوران، ۱۳۸۸)
برای بار دوم به بعد: (بدری بنام و داوران، ۱۳۸۸)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 982

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما