مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 261
  • بازدید دیروز : 685
  • بازدید کل : 3240155

پیوند ها

14-استفاده از بتن فوق توانمند در سازه های هیدرولیكی برای مقابله با پدیده كاویتاسیون


14-استفاده از بتن فوق توانمند در سازه های هیدرولیكی برای مقابله با پدیده كاویتاسیون

مقاله استفاده از بتن فوق توانمند در سازه های هیدرولیکی برای مقابله با پدیده کاویتاسیون

چکیده مقاله:

با توجه به اهمیت سازه های مستهلک کننده انرژی در سازه های هیدرولیکی و با توجه به هزینه های کلانی که صرف احداث و مرمت سازه های آبی و تعمیرات مربوط به آنها می شود لذا توجه به این امر بسیار ضروری به نظر می رسد با توجه به مطالعات انجام شده در خصوص انواع مختلف سدهای بزرگ معرفی شده توسط ICOLD علیرغم بزرگی حجم مخازن و در نظر گرفتن سیلابهای با دوره بازگشت بالا در طراحی این سدها هدایت آب مازاد توسط سرریزهای بکارگرفته بسیار حائز اهمیت می باشد. هنگامی که آب از روی سازه تند آب یا مقطع سرریز به سمت پایین دست هدایت می شود نظر به اینکه این آب حامل هزاران اسب بخار انرژی میب اشد مستهلک کردن انرژی این آب از الزامات احداث سد است. اما ایجاد سازه ای مثل حوضچه آرامش به منظور استهلاک کردن انرژی و اقتصادی انتخاب کردن ابعاد طرح و از همه مهم تر جوابگویی این سازه در برابر وظیفه ای که برعهده دارد کماکان زیرتجزیه و تحلیل میباشد. از عمده ترین مشکلاتی که این سازه با آن روبرو می باشد پدیده کاویتاسیون است که در مقاله حاضر راهکارهای مقابله با این عامل مخرب بوسیله روشهای متعدد از جمله مقاوم سازی نقاط ویژه حوضچه با استفاده از نوع ویژه ای از بتن با مقاومت بسیار بالا می باشد.

بتن هیدرولیکی

کلیدواژه‌ها:

حفره زایی (کاویتاسیون)، بتن فوق توانمند، سازه های هیدرولیکی، دوده سیلیسی، فوق روان کننده

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

زینالی مهر, سعید و یوسف پریش، ۱۳۸۸، استفاده از بتن فوق توانمند در سازه های هیدرولیکی برای مقابله با پدیده کاویتاسیون، نخستین کنفرانس بین المللی تکنولوژی بتن، تبریز، مرکز ملی مقاوم سازی،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (زینالی مهر, سعید و یوسف پریش، ۱۳۸۸)
برای بار دوم به بعد: (زینالی مهر و پریش، ۱۳۸۸)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1149

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما