مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 250
  • بازدید دیروز : 874
  • بازدید کل : 3225072

پیوند ها

11-بررسی الكتروشیمیایی اثر رنگهای آلی در طرح اختلاط پوزولانی، برروی خوردگی آرماتور فولادی در بتن


11-بررسی الكتروشیمیایی اثر رنگهای آلی در طرح اختلاط پوزولانی، برروی خوردگی آرماتور فولادی در بتن

مقاله بررسی الکتروشیمیایی اثر رنگهای آلی در طرح اختلاط پوزولانی، برروی خوردگی آرماتور فولادی در بتن

چکیده مقاله:

خوردگی آرماتورهای فولادی در بتن از مهمترین عوامل کاهش عمر مفید سازه های ساحلی به شمار می آید حفاظت کاتدی، پوشش دهی آرماتور و بتن، افزودنی های پوزولانی به بتن و استفاده از ممانعت کننده، از موثرترین روش های حفاظت به شمار می آیند. در این بررسی اثر پوششهای آلی و فلزی مانند اپوکسی پلی آمید، اپوکسی غنی از روی، آلکیدی و گالوانیزه گرم در طرح اختلاط با درصدهای بهینه خاکستر بادی Fly Ash (FA) و سیلیکا فوم( Silica Fum(MS به ترتیب 25% و 10% وزنی سیمان در الکترولیت حاوی 3.5%NaCl مورد بررسی قرار گرفت از آزمونهای طیف سنجی امپدانس الکتروشیمیایی (Electrochemical Impedance Spectroscopy (EIS) آزمون تسریح شده خوردگی در پتانسیل اعمالی V32 ، آزمون چسبندگی رنگ (Pull Off) و آزمون استحکام فشاری جهت بررسی خواص پوشش ها و طرح اختلاط بتن استفاده شد. نتایج نشان میدهد پوشش اپوکسی غنی از روی با ضخامت 230 میکرون بیشترین مقاومت به خوردگی را در طرح اختلاط بهینه بتن پوزولانی از خود نشان میدهد.

خوردگی آرماتور فولادی در بتن

کلیدواژه‌ها:

خودرگی، مواد پزولانی، بتن، رنگهای آلی، گالوانیزه

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

یعقوبی نژاد, یدالله؛ عبدالله افشار و ابوالقاسم دولتی، ۱۳۸۸، بررسی الکتروشیمیایی اثر رنگهای آلی در طرح اختلاط پوزولانی، برروی خوردگی آرماتور فولادی در بتن، نخستین کنفرانس بین المللی تکنولوژی بتن، تبریز، مرکز ملی مقاوم سازی


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (یعقوبی نژاد, یدالله؛ عبدالله افشار و ابوالقاسم دولتی، ۱۳۸۸)
برای بار دوم به بعد: (یعقوبی نژاد؛ افشار و دولتی، ۱۳۸۸)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 950

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما