مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 401
  • بازدید دیروز : 641
  • بازدید کل : 3248145

پیوند ها

پیش بینی ماكزیمم عمق آبشستگی و برآورد درصد تغییرات آن درپایین دست سازه آرام كننده جامی مستغرق ساده نسبت به دندانه دار


پیش بینی ماكزیمم عمق آبشستگی و برآورد درصد تغییرات آن درپایین دست سازه آرام كننده جامی مستغرق ساده نسبت به دندانه دار

مشخصات نویسندگان مقاله پیش بینی ماکزیمم عمق آبشستگی و برآورد درصد تغییرات آن درپایین دست سازه آرام کننده جامی مستغرق ساده نسبت به دندانه دار

سحر پناهی - دانشجویان کارشناسی ارشد سازه های ابی
فریبا اشتیاق -
داود فرسادی زاده - دانشیار دانشگاه تبریز
علی حسین زاده دلیر (شناسه پژوهشگر - Researcher ID: ۵۷۶)
دانشیار دانشگاه تبریز

چکیده مقاله:

دراین تحقیق ابعاد حفره آبشستگی درپایین دست سازه مستهلک کننده انرژی از نوع آرام کننده جامی مستغرق ساده و دندانه دار مورد مقایسهقرار گرفت دومدل فیزیکی آرام کننده جامی ساده و دندانه دار با شعاع 12 سانتی متر و زاویه لبه 45 درجه ساخته شدند و درانتهای یک سرریز اوجی نصب شدند آزمایشات هیدرولیکی درشرایط مختلف دبی وعمق پایاب و برروی بستر ماسه ای یکنواخت با قطر متوسط 3 میلی متر صورت گرفت روابط پیش بینی ماکزیمم عمق آبشستگی درهر دو جام بدست آمد نتایج نشان دادکه با افزایش دبی و کاهش عمق پایاب درهر دو نوع جام ماکزیمم عمق آبشستگی افزایش می یابد عملکرد دندانه ها موجب گسترش سطح مقطع جت افت بیشتر انرژی جنبشی کاهش ناهمواری سطح آب و کاهش چشمگیر ماکزیمم عمق آبشستگی درمقایسه با نوع ساده می شود و ماکزیمم عمق آبشستگی درآرام کننده جامی دندانه دار نسبت به ساده بطور متوسط 80 الی 82 درصد کاهش می یابد.

کلیدواژه‌ها:

آبشستگی - سازه مستهلک کننده انرژی - آرام کننده جامی مستغرق ساده - آرام کننده جامی مستغرق دندانه دار

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

پناهی, سحر؛ فریبا اشتیاق؛ داود فرسادی زاده و علی حسین زاده دلیر، ۱۳۹۱، پیش بینی ماکزیمم عمق آبشستگی و برآورد درصد تغییرات آن درپایین دست سازه آرام کننده جامی مستغرق ساده نسبت به دندانه دار، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (پناهی, سحر؛ فریبا اشتیاق؛ داود فرسادی زاده و علی حسین زاده دلیر، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (پناهی؛ اشتیاق؛ فرسادی زاده و حسین زاده دلیر، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 849

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما