مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 332
  • بازدید دیروز : 572
  • بازدید کل : 3248648

پیوند ها

ارزیابی ریسك استفاده از فاضلاب درآبیاری كشاورزی با استفاده از روش AHP


ارزیابی ریسك استفاده از فاضلاب درآبیاری كشاورزی با استفاده از روش AHP

مشخصات نویسندگان مقاله اثرشیب بستر نفوذناپذیر و گرادیان هیدرولیکی برآبدهی نسبی چاه درچندنوع خاک با دانه بندی های مختلف

سیدمجید وزیریان - دانشجوی کارشناسی ارشد
نصرت الله امانیان - اعضا هیئت علمی دانشگاه یزد
مسعود زینی -

چکیده مقاله:

برداشت آبهای زیرزمینی از چاه های حفر شده درمناطق کشاورزی و مسکونی یکی از راه های تامین آب مصرف دراین مناطق است درفصول مختلف سال و بسته به شرایط مختلف توپوگرافی و زمین شناسی مناطق میزان ابی که از سفره های آب زیرزمینی وارد چاه می شود متفاوت است درحال حاضر اثر گرادیان هیدرولیکی آبهای زیرزمینی و شیب سنگ بستر آبخوان برروی میزان آبدهی چاه با انجام آزمایشهایی برروی دستگاه هیدرولوژی بررسی شده است دستگاه هیدرولوژی دارای طول 2/4 متر عرض 1 متر و ارتفاع 1/8 متر است نتایج نشان میدهد که با افزایش گرادیانهیدرولیکی ابدهی چاه کاهش می یابد ولی آهنگ این تغییرات با افزایش گرادیان هیدرولیکی کاهشی است همچنین با کاهش شیب سنگ بستر ابدهی چاه های آن مناطق افزایش می یابد اثر ضریب هدایت هیدرولیکی خاک نیز نشان میدهد که با افزایش نفوذ پذیری آبدهی چاه درابتدا زیاد شده و سپس کاهش می یابد.

کلیدواژه‌ها:

گرادیان هیدرولیکی - شیب سنگ بستر - آبخوان - برداشت از چاه - دبی نسبی چاه

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

وزیریان, سیدمجید؛ نصرت الله امانیان و مسعود زینی، ۱۳۹۱، اثرشیب بستر نفوذناپذیر و گرادیان هیدرولیکی برآبدهی نسبی چاه درچندنوع خاک با دانه بندی های مختلف، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (وزیریان, سیدمجید؛ نصرت الله امانیان و مسعود زینی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (وزیریان؛ امانیان و زینی، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 838

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما